Det er altid en glædens dag, når man kan føje endnu en Coen-film til sin samling. Gennem tre årtier og 14 spillefilm har brødreparret slået deres navne fast som de mest stabile filmleverandører i den amerikanske filmindustri. “A Serious Man” er endnu et pletskud, og det er selvfølgelig omsonst at nævne, at enhver filmsamling er mangelfuld uden denne seneste genistreg. Og mindsanten om ikke filmen leveres med glimrende lyd- og videospor samt en udmærket gang ekstramateriale som bonus. Kan man andet end se frem til deres næste film?

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 filmz-Bruce 14 år siden

#10 Tak. Det ser ud til at være en flot udgivelse, så der er dømt re-run :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#12 filmz-Utyske 14 år siden

Jeg havde glædet mig til denne, men jeg må sgu oss' erkende at Coen-brødrene ramte lidt ved siden af for mit vedkommende. Den sagde mig ikke alverden, men det kan være jeg giver den en chance mere ved lejlighed.

#8 -

The Man Who Wasn't There er jeg sikker på er lige noget for dig. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#13 filmz-Bruce 14 år siden

#12 Ja, der skulle være noget "noir" i :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#14 Lord Beef Jerky 14 år siden

A Simple Man ser jeg som en af de bedste Coen-film.

The Big Lebowski (6/6)
Fargo (5/6)
Miller's Crossing (5/6)
A Serious Man (5/6)
Raising Arizona (4/6)
No Country For Old Men (4/6)
Burn After Reading (4/6)
O Brother, Where Art Thou? (4/6)
The Ladykillers (3/6)

Mangler stadig lige en håndfuld.





"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#15 Highland Park 14 år siden

Lord Beef Jerky (14) skrev:
A Simple Man

Den kan jeg godt svare på. ;)

Hvad får man, hvis man blander genetisk materiale fra Coen-brødrene med lignende fra Sam Raimi og Tom Ford?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#16 Lord Beef Jerky 14 år siden

#15 Hahaha, jaja undskyld... man skal sateme gennemlæse sine beskeder herinde før man sender dem ud, ellers kommer Hihglander Park og bider en i røven med sit sværd!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#17 Highland Park 14 år siden

Oh, hvem der blot havde et sværd, der kunne bide... jeg beklager, at jeg ikke kunne dy mig. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#18 Christian Voldborg 14 år siden

Så den for første gang her den anden dag på DVD, og er skam helt enig med anmelderen. Dette er endnu en fantastisk film fra Coen-brødrenes side! :)
Filmnørder, bøj jer i støvet for Christopher Nolans "Inception"...
Gravatar

#19 Lord Beef Jerky 14 år siden

#17 Det var skam også bait!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#20 pleuph 14 år siden

Jeg er ked af at sige det, men denne film er nok en af de mest kedelige jeg har set for nylig. Det kan godt være jeg bare ikke er til Coen-brødrene, men jeg synes ellers normalt godt om underspillet humor. En af mine yndlingsfilm er Napoleon Dynamite.

Denne film er simpelthen for langsom og for speciel til min smag.
Pløf?

Oink!

Skriv ny kommentar: