“Abduction” er en så gennemført uigennemtænkt omgang vås, at selv titlen ikke giver mening, eftersom ingen nogensinde bliver bortført i løbet af handlingen. Team Jacob-fans vil sikkert være glade, eftersom Lautner både kører på motorcykel, stirrer ud i luften og tager trøjen af adskillige gange. For alle os andre er filmen kun en ren bortførsel af tid.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 BN 12 år siden

Kruse (19) skrev:
Jeg beklager, men jeg kan nu se at jeg tog fejl. Det var ikke Lorentzen/Antlion da nævnte dette, men istedet Fellaheen. Jeg har ind i mellem forvekslet disse to, og jeg beklager at jeg skrev det uden at have tjekket op på det inden. Min fejl :)

...................... Jeg beklager at mit oprindelige indlæg var så ligefrem og halv-provokerende, især når jeg nu havde taget fejl af to forskellige brugere.


No problemo! ;-)

Kruse (19) skrev:
Men okay, jeg kan forstå at du har en anden opfattelse af hans indlæg


Ja, det har/havde jeg. Men det kan da godt være, hans ord skal forstås på den måde, som DU har forstået dem.

Hvorom alting er, så var min kommentar til ham i #16 blot en lille, humoristisk henvisning til tidligere tiders debat omkring definitionen på "kunst".
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#22 Kruse 12 år siden

BN (21) skrev:
Hvorom alting er, så var min kommentar til ham i #16 blot en lille, humoristisk henvisning til tidligere tiders debat omkring definitionen på "kunst".


Lad os endeligt ikke tage den diskussion op igen ;)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#23 BN 12 år siden

Kruse (22) skrev:
Lad os endeligt ikke tage den diskussion op igen ;)


Næh, jeg vil også meget hellere diskutere det 't' du har medtaget i ordet "endelig" ...

;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#24 Castanea 12 år siden

BN (16) skrev:
Hvordan kan det være dét? Er du ikke én af dem, der plejer at sige, at den slags film IKKE er kunst?

;-)


Nej da, jeg var en af de få, der blot betragtede subjektivisternes og objektivisternes definitions-kamp. Men ak, jeg kom så langt væk fra det pulserende fællesskab, at min profil slettede sig selv...
Gravatar

#25 Castanea 12 år siden

BN (23) skrev:
Næh, jeg vil også meget hellere diskutere det 't' du har medtaget i ordet "endelig" ...


Det er en kompleks allegori på Ordets forrådnelse.
Gravatar

#26 Kruse 12 år siden

BN (23) skrev:
Næh, jeg vil også meget hellere diskutere det 't' du har medtaget i ordet "endelig" ...

;-)


Ahh fandens...Det gik lidt hurtigt. Jeg plejer ellers ikke gøre mig i stavefejl :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#27 BN 12 år siden

Lorentzen (25) skrev:
Det er en kompleks allegori på Ordets forrådnelse.


Haha. ... Og her kan Kruse og jeg så igen diskutere om "Ordet" er selve sproget (hvilket JEG mener), eller om det kun er det ene ord "endelig" der er i forrådnelse!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#28 Kruse 12 år siden

BN (27) skrev:
Haha. ... Og her kan Kruse og jeg så igen diskutere om "Ordet" er selve sproget (hvilket JEG mener), eller om det kun er det ene ord "endelig" der er i forrådnelse!


Men han skriver jo ordet med stort O, så det kan være at han hentyder til filmen af Carl Th. Dreyer? ;)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#29 BN 12 år siden

Kruse (28) skrev:
Men han skriver jo ordet med stort O, så det kan være at han hentyder til filmen af Carl Th. Dreyer? ;)


WHAT?! Har de ikke restaureret denne gamle, danske filmklassiker?

;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#30 PredatorX 12 år siden

Teenagestjerner får tit på puklen for deres manglende skuespilstalent, men jeg kan i al oprigtighed ikke erindre en af slagsen med en så komplet mangel på ansigtsudtryk som Lautner. Selv Channing Tatum er den rene Alec Guinness ved siden af

Ouch!!!! Jeg kan ikke forestille mig en skuespiller værre end Channing Tatum, men jeg har før taget fejl... :)
thecleansing.net : you call we kill

Skriv ny kommentar: