“Abduction” er en så gennemført uigennemtænkt omgang vås, at selv titlen ikke giver mening, eftersom ingen nogensinde bliver bortført i løbet af handlingen. Team Jacob-fans vil sikkert være glade, eftersom Lautner både kører på motorcykel, stirrer ud i luften og tager trøjen af adskillige gange. For alle os andre er filmen kun en ren bortførsel af tid.
#21 BN 13 år siden
No problemo! ;-)
Ja, det har/havde jeg. Men det kan da godt være, hans ord skal forstås på den måde, som DU har forstået dem.
Hvorom alting er, så var min kommentar til ham i #16 blot en lille, humoristisk henvisning til tidligere tiders debat omkring definitionen på "kunst".
#22 Kruse 13 år siden
Lad os endeligt ikke tage den diskussion op igen ;)
#23 BN 13 år siden
Næh, jeg vil også meget hellere diskutere det 't' du har medtaget i ordet "endelig" ...
;-)
#24 Castanea 13 år siden
Nej da, jeg var en af de få, der blot betragtede subjektivisternes og objektivisternes definitions-kamp. Men ak, jeg kom så langt væk fra det pulserende fællesskab, at min profil slettede sig selv...
#25 Castanea 13 år siden
Det er en kompleks allegori på Ordets forrådnelse.
#26 Kruse 13 år siden
Ahh fandens...Det gik lidt hurtigt. Jeg plejer ellers ikke gøre mig i stavefejl :)
#27 BN 13 år siden
Haha. ... Og her kan Kruse og jeg så igen diskutere om "Ordet" er selve sproget (hvilket JEG mener), eller om det kun er det ene ord "endelig" der er i forrådnelse!
#28 Kruse 13 år siden
Men han skriver jo ordet med stort O, så det kan være at han hentyder til filmen af Carl Th. Dreyer? ;)
#29 BN 13 år siden
WHAT?! Har de ikke restaureret denne gamle, danske filmklassiker?
;-)
#30 PredatorX 13 år siden
Ouch!!!! Jeg kan ikke forestille mig en skuespiller værre end Channing Tatum, men jeg har før taget fejl... :)