“Abduction” er en så gennemført uigennemtænkt omgang vås, at selv titlen ikke giver mening, eftersom ingen nogensinde bliver bortført i løbet af handlingen. Team Jacob-fans vil sikkert være glade, eftersom Lautner både kører på motorcykel, stirrer ud i luften og tager trøjen af adskillige gange. For alle os andre er filmen kun en ren bortførsel af tid.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 loki 12 år siden

lol

Jeg elsker at læse 1/6-stjerner anmeldelser.
www.peakoil.dk
Gravatar

#2 Morpheus 12 år siden

Haha.

Intet mindre end en genial skrevet anmeldelse!
Gravatar

#3 elwood 12 år siden

Billede 1
Those Bastard they are stealing my ready to rip T-shirts!

Billede 2
Shh shhh be quiet, I need to find out where these guys are taking my t-shirts


Billede 3
Taylor var ikke den bedste til og modtage instruktion under optagelserne til filmen...

Director: No no Taylor put the Mobile, yes that end to the ear... yes yes a little bit closer yes just a bit more uhu, no no don't don't look at the makeup artists look the other way Taylor, no no the OTHER way! Ahhrhh forget okay fine we fix it in post.


J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 Therien 12 år siden

loki (1) skrev:
lol

Jeg elsker at læse 1/6-stjerner anmeldelser.


haha me 2
Gravatar

#5 RasmusFL 12 år siden

det dummeste er næsten det med titlen. Har du, Benway, virkelig ingen idé om hvorfor filmen hedder hvad det, den gør?

haha, så er filmen sku også skævt fra start
Pvt. Witt: "You ever get lonely, sergent?" Sgt. Welsh: "Only around people"
Gravatar

#6 X&O 12 år siden

loki (1) skrev:
lol

Jeg elsker at læse 1/6-stjerner anmeldelser.


+1

Især fordi man havde forudset at det ville blive en dårlig film, og at Lautner er mere udtryksløs end gravballemanden.
Gravatar

#7 HonoDelLoce 12 år siden

Mon ikke titlen er baseret på det faktum, at hovedpersonen er "taget fra sine rigtige forældre" ?

Jeg har ikke set filmen, men det ville da være et gæt..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#8 Castanea 12 år siden

Nej, det er en kompleks allegori på filmkunstens forrådnelse.
Gravatar

#9 Frederik 12 år siden

HonoDelLoce (7) skrev:
Mon ikke titlen er baseret på det faktum, at hovedpersonen er "taget fra sine rigtige forældre" ?

Jeg har ikke set filmen, men det ville da være et gæt..


Problemet er at
han faktisk ikke bliver taget fra hans forældre, ifølge andre anmeldelser. Så titlen giver ingen mening :)
Gravatar

#10 HonoDelLoce 12 år siden

Frederik (9) skrev:

Problemet er at
han faktisk ikke bliver taget fra hans forældre, ifølge andre anmeldelser. Så titlen giver ingen mening :)


Men...

Det tror han vel, at han er?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: