Ser man på den samlede udgivelse er den rent teknisk god, med både flot lyd og billede, så det er som det skal være. Ekstramaterialet kunne godt være en del bedre, og det er i hvert fald ikke på grundlag af det at man skal købe “Adams æbler”. Men er man til sort humor, så vil filmen med sikkerhed falde i ens smag og være et køb værdigt.
#1 Fable 19 år siden
#2 filmz-hacky 19 år siden
#3 filmz-kain- 19 år siden
I øvrigt synes jeg at filmen er overvurderet af mange.
#4 filmz-Soren 19 år siden
Der er jeg ikke helt med?? :-)
Håber da det er en tanke torsk, for ellers er jeg ret sikker på du ikke har set blinkende lygter.
Derimod vil jeg sige at der kan drages mange paraleller til Svend fra "de grønne slagtere" ;)
......
#5 filmz-melian 19 år siden
....
But why is the rum gone?!
#6 azathoth 19 år siden
#7 mini_jette 19 år siden
#8 Patriarch 18 år siden
Men jeg blev ret distraheret af det musikalske tyveri som Jeppe Kaas har lavet her til filmen. Et af temaerne er næsten en node for node kopi af selveste Vertigo! Skamfuldt... Det er så tæt på at jeg er sikker på at han vill etabe en retsag skulle den opstå.
#9 Michael Andersen 18 år siden
#10 Patriarch 18 år siden
Nu ved jeg ikke om du ligger mærke til musik i film sådan generelt - men det var sku' slemt!
Jeg mener man kan snildt lave noget der minder om noget andet, eller uforvarende komme til at kopiere musikken fra noget andet - det sker - men Vertigo?