Klik her for at læse historien om “Indiana Jones Og Det Parallelle Univers” i Ugens filmz.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#41 region 2 killer 21 år siden

Er der nogen der ved om r2 udgaven har et bedre billed ind r1 på grund af pal opløsningen.
Jaws 3 makes Jaws 2 look like Jaws and if Jaws: The Revenge hadn't surfaced to make Jaws 3 look like Jaws 2, Jaws 3 would have been known as the bigge
Gravatar

#42 Kalle Ferm 21 år siden

Aner det ikke, men har lige set dem alle tre. Der er et FANTASTISK billede når man tænker på hvor gamle de film er! De kunne ligeså godt være optaget i dag - så godt ser det ud!

Det er SÅ svært at vælge hvilken der er bedst. :-D

Jakob
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#43 Hasselguff 21 år siden

Såvidt jeg ved har PAL udgaven et marginalt skarpere billede, mens NTSC udgaven har et marginalt bedre 5.1 lydspor med lidt mere knald på...
Are you Quilty? No, I'm Spartacus.
Gravatar

#44 Michael Andersen 21 år siden

"mens NTSC udgaven har et marginalt bedre 5.1 lydspor med lidt mere knald på..."

Lyden af Indys pistol i R2-versionen: Bazooka
Lyden af Indys pistol i R1-versionen: Big Bertha
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#45 Tylerdurden 21 år siden

Hvilken version er bedst? Jeg har hørt/læst at R2 mangler et klip eller sådan noget lignende... Er der nogen der ved det?
You stay classy, San Diego. I'm Ron Burgundy?
Gravatar

#46 Patriarch 21 år siden

R2 UK mangler noget... andre R2 (dvs. alle dem du kan købe i DK typisk) mangler ingen ting... de har blot danske titler, hvilket der er nogle der ikke kan lide
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#47 Tylerdurden 21 år siden

Men kan teskterne "klikkes" af og på?
Gravatar

#48 Patriarch 21 år siden

titlerne på DVD'erne... ikke teksterne
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#49 Tylerdurden 21 år siden

Jeg er vist lidt tungnem idag. Teksterne på filmen kan man altså godt vælge fra, sådan at man ser filmen uden undertekster, hvis man vil?
Gravatar

#50 filmz-Alex De Large 21 år siden

Det er ikke underteksterne... Cover Tekst... intet Raiders of the lost arc, men Jagten på den forsvunde skat.

Skriv ny kommentar: