#30 - Så må du nok hellere læse dether igen: Det er en tung og unik film, af den type som Hollywood ikke laver mere, og derfor falder den ikke i alles smag, da den er så 'minimalistisk'
En ting ved Spielberg - han laver IKKE minimalistiske film, så det kan godt være det ikke er noget for dig, uden at vide særlig meget om filmen ;)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Så lige Temple of Doom idag... så Raiders i forgårs, og skal se TLC imorgen...
Synes sku stadig Temple of Doom holder... det er den svageste af dem, men BESTEMT en cool film.. specielt første halvdel nyder jeg, da jeg elsker humoren i Indy... nok også derfor at jeg synes at TLC er den bedste
Jeg har også lige set Temple of Doom i dag. Javist - det er den svageste, men det er stadig en rigtig fed film! Der er altså noget over Indiana Jones action, som ikke findes i nogen som helst andre film. :-)
Jakob
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Indy boxen, fed, helt sikkert!! Men hvad er det lige der sker med Indys gun i Raiders??? Det lyder jo som en bazooka! Det er nok den eneste ting ved de tre film jeg har kunne sætte en finger på.... fantastiske film!
(Talking about good picture and sound quality, Reloaded... wooow)
hehe.. ja.. det er for fedt! Ifølge extra materialet er det in .303 winchester riffel :D
Men.. pointen er at filmene er overdrevet.. det er en del af stilen.. og lydseiden underbygger dette.. ligeledes lyden af næveslag er også for sindsyg! Jeg elsker f.eks i TOD når Willie langer ham en blød flad, og at det lyder som om han bliver slået på kinden med et strand tennis bat... alt for fedt!
Skal se TLC idag når jeg kommer hjem fra arbejde.. glæder mig :)
Nah, jeg synes bare det er lamt. Det er sku ikke som jeg husker den. Det er jo også kun Indys lille pistol der siger store lyde, de anders maskin guns siger jo ikke en skid. Fed film, men indrøm det er en smule latterligt.
#31 El vez 21 år siden
#30 - Så må du nok hellere læse dether igen: Det er en tung og unik film, af den type som Hollywood ikke laver mere, og derfor falder den ikke i alles smag, da den er så 'minimalistisk'
En ting ved Spielberg - han laver IKKE minimalistiske film, så det kan godt være det ikke er noget for dig, uden at vide særlig meget om filmen ;)
#32 Patriarch 21 år siden
Synes sku stadig Temple of Doom holder... det er den svageste af dem, men BESTEMT en cool film.. specielt første halvdel nyder jeg, da jeg elsker humoren i Indy... nok også derfor at jeg synes at TLC er den bedste
#33 Kalle Ferm 21 år siden
Jakob
#34 The Insider 21 år siden
#35 filmz-Jepper 21 år siden
(Talking about good picture and sound quality, Reloaded... wooow)
#36 Patriarch 21 år siden
Men.. pointen er at filmene er overdrevet.. det er en del af stilen.. og lydseiden underbygger dette.. ligeledes lyden af næveslag er også for sindsyg! Jeg elsker f.eks i TOD når Willie langer ham en blød flad, og at det lyder som om han bliver slået på kinden med et strand tennis bat... alt for fedt!
Skal se TLC idag når jeg kommer hjem fra arbejde.. glæder mig :)
#37 filmz-Jepper 21 år siden
#38 Patriarch 21 år siden
ps: Den vandt oscar for lyd arbejde ;)
#39 inflector 21 år siden
#40 Kalle Ferm 21 år siden
Jakob