Selv om “AFR” har hjertet på rette sted og også er lun – men til tider også lunefuld – i sin behandling af den siddende statsminister, trods anklager om det modsatte, har filmen visse fortælletekniske kvaler. Alligevel må “AFR” belønnes for sit mod. For at turde provokere. For at turde gå imod strømmen. Og ikke mindst for at turde tage stilling. Hartz Kaplers virker måske nok en anelse naivistisk i sit fortællesprog, men er kærlighed og politik ikke ofte det, når man skærer ind til benet?
#11 Petrescu 18 år siden
- politikere når de er bedst.
Og når hun så engang får den set, så er hun blevet "misforstået" i de kritiske udtalelser hun er kommet med.
#12 jessup 18 år siden
#13 filmz-Bruce 18 år siden
Kunstverdenen er blevet som modelverdenen. Og når Borat, alias Bruno er færdig med at tage modelverdenen under behandling, så ved jeg, hvad han burde koncentrere sig om :)
#14 Benway 18 år siden
Derudover er der ingen grund til at Pia Kjærsgaard skulle bliver forarget over filmen. I sidste ende fremstår hun egentlig ret sympatisk i filmen. Det er snarere, pudsigt nok, Holger K. og Søren Søndergaard, der virker som de mest kyniske.
#15 Xerxeskosaurus 18 år siden
#16 jessup 18 år siden
#17 filmz-Angel Eyes 18 år siden
#18 Benway 18 år siden
#19 fatcat 18 år siden
Øhhh - er det ikke præcis det samme som vi alle gør her på Filmz?? Altså udtaler os om film vi ikke har set endnu?
Derudover er synes jeg (uden at have set filmen) at det virker lidt letkøbt at lave en film hvor Fogh udstilles som bøsse.
Det er jo et rygte som har floreret i masser af år. Hvorfor ikke prøve at lave noget originalt?? Nå - men det bliver en film jeg ikke får set.
#20 filmz-brint 18 år siden