På kommentarsporet udtrykker Paul Anderson ærgrelse over, at man ikke længere kan bygge en film op på samme måde, som Scott gjorde det med “Alien”, fordi publikum ikke længere har tålmodighed til karaktertegning og stemningsopbygning. Der må med andre ord gemme sig nogle inkompetente instruktører derude et eller andet sted, som ikke ved, hvordan man laver kvalitetsfilm, men bare langer den ene indholdsløse actionfiasko efter den anden over disken. Nogen som bidrager til en udvikling, hvor genrefilm bare bliver dårligere og dårligere. Hvis man så bare kunne udpege disse rådne æbler for Anderson, så han kunne skaffe dem af vejen og lave de film, som han mener vi fortjener, ville fremtiden med garanti se meget lysere ud for alle filmelskere. Men den – ligesom dvd’en – køber vi ikke.
Skriv ny kommentar:
#61 filmz-Bruce 19 år siden
Det vil jeg godt lige indvende imod. Folk sviner AvP til fra Beringstrædet til Cap det Gode Håb, hvilket Rottentomatoes og Metacritic vidner godt om. Hvis du ikke vil tage mit udsagn for pålydende, men ved selvsyn vil overbevises, skal der bare www. foran og .com bagved, så er der fest :)
#60 Hold da kæft, den må ha' taget måneder at finde. Jeg tager hatten af og gi'r et cadeau af uanede dimensioner. Den største AvP special effect jeg til dato har set. Jeg går i seng i nat med åben mund og polyper med mindre jeg altså tager et skud modgift og får Al Swearengen til at rense mine porrer med et dusin bandeord. Tror sgu nok jeg gør!
Jeg er forøvrigt meget enig med denne anmeldelse.
#62 mimic 19 år siden
#63 mimic 19 år siden
#64 filmz-Bruce 19 år siden
Rottentomatoes, Metacritic og IMDB fungerer som Gallup. Det er en slags termometre for en gennemsnitlige vurdering af film. Spørg 500 forskellige danskere omkring AvP og lur mig om ikke du kommer ud med et resultat som er ganske tæt på ovenståendes vurderinger.
Filmz er som titlen antyder, et filmsite. Dette er et fora, hvor det primære er at diskutere film, at sige sin mening, at gi' film stjerner, at anmelde film. Skal jeg forstå dig sådan, at du synes det er umodent?
#65 mimic 19 år siden
#66 filmz-Bruce 19 år siden
Gå med i Lunden, så spidser vi munden......
#67 filmz-Bruce 19 år siden
#68 mimic 19 år siden
#69 filmz-Bruce 19 år siden
#70 filmz-Kadann 19 år siden
Har du ikke forstået at de netop ikke giver deres egne meninger, men andres? Det er ellers blevet forklaret en del gange.