Filmen er dog ikke noget svindelnummer. Den er og føles ægte. Russells urolige stil i både plot og billeder forplanter sig til en sjælden ægthed, der bæres frem af et drømmehold af skuespillere med Jennifer Lawrence som hende, der psykotisk sjov hopper op af den store flødeskumslag-i-lag-i-lagkage, filmen ér. En Olsen-banden anno 2014, jeg gerne vil hustle for.
#1 moulder666 10 år siden
#2 Ispep 10 år siden
5/6
#3 elwood 10 år siden
Ps. det er de største Bowties jeg nok har set pt.
Glæder mig til filmen.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4 Hive 10 år siden
Alt i alt er det en ganske god film, der dog ikke rigtigt viser os noget nyt. Synes bestemt ikke den fortjener en Oscar for bedste film - men flere af skuespilpræstationerne læner sig opad en statuette.
7/10
#5 bjarke 10 år siden
#6 KjNicolai 10 år siden
Christian Bale spiller sin rolle utroligt godt, den måde han formår, at skjule karakterens følelser på og samtidig lade dem bryde igennem facaden på et øjeblik er fenomenal.
Jennifer Lawrence spiller også sin rolle som en ukontrollerbar ægtekvinde helt fantastisk, når hun er med i scenerne, skaber hun et rum om sig som gør, at alt fokus er på hende, hvilket også passer perfekt til hendes rolle.
De to skuespillere løfter hele filmen op på et nyt niveau, plottet derimod er ikke helt så fantastisk som skuespillerne der medvirker i filmen, det er meget forudsigeligt hvad der vil ske i filmen.
Men plottet medvirker også til, at vise Irwins indre kamp, hvem skal han vælge?! Skal han vælge et liv sammen med sin store kærlighed, et liv sammen med en tosset kone og sin søn eller skal han redde sin bedste ven fra fængsel, som måske er korrupt, men er det for indbyggerne i hans by.
Jeg giver denne film 5/6, på grund af manglen i et uforudsigeligt plot, filmen er dog tæt på de 6/6, men jeg syntes at den lige mangler det sidste. Skuespillerne retter dog op på de fleste mangler i filmen og gør det fantastisk.
#7 X&O 10 år siden
#8 Simple Jack 10 år siden
#9 wiseguy 10 år siden
3 eller 5 stjerner kan vi ikke blive enige om at Amy Adams ser pænt rar ud i denne film?
5/6
#10 B.Pedersen 10 år siden