“The American” er en stemningsmættet og forfriskende tålmodig thriller, som langsomt forfører os med sine smukke billeder og glimrende skuespil, og når den indimellem skruer tempoet op, gælder det om at holde fast. Det er en skam, at skiven ikke indeholder mere ekstramateriale (man savner især at høre mere fra Clooney), men udgivelsens transfer og lydspor imponerer til gengæld. På trods af den beskedne mængde ekstramateriale er denne Blu-ray bestemt værd at eje.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Babo Rises 13 år siden

BN (7) skrev:
Babo Rises (6) skrev:
#4

Jep.. en god klassisk thriller med flot billedside. Intet nyt, men forbandet godt håndværk.


Når I to er enige, bør chancen for at det er en virkelig god film være fordoblet!


haha!
Gravatar

#12 RasmusFL 13 år siden

Det var kriminelt den ikke blev oscar-nomineret for sin billedside, det er en sjældent elegant og decideret lækker film at betragte

Ellers helt enig med Bruce, Babo og Johan, en stilfuld thriller af den slags, man troede hørte fortiden til. Med to fremragende film i bagagen er Corbijn allerede en større filmskaber end mange andre nogensinde bliver. Vildt imponerende.
Pvt. Witt: "You ever get lonely, sergent?" Sgt. Welsh: "Only around people"
Gravatar

#13 MaxHHansen 13 år siden

Tror jeg er tvunget til at leje den igen på et tidspunkt... jeg faldt ihvertfald i søvn midtvejs, af ren kedsomhed, muligvis fordi jeg havde forventet noget heelt andet...
Gravatar

#14 BN 13 år siden

De to blinde høns havde ret!

Jeg blev lige færdig med at se filmen for 10-15 minutter siden. Jeg skal lige have den lidt på afstand, have den til at bundfælde sig, før jeg skriver noget om den.

Men lige nu ligger jeg på 8/10 eller 9/10.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#15 jessup 13 år siden

En rigtig udmærket film - 7-8/10
This is just until June

Skriv ny kommentar: