Det er klart en film jeg vil anbefale, ikke mindst til fans af filmene, men også til folk som elsker James Bond. Det er totalt morsomt at se Myers tage p** på hele den genre af spionfilm, som hittede stort i perioden 60-70’erne.

Han er genial i alle de roller, han spiller i filmen. Men han er nu bedst i rollen som den ondskabsfulde Dr. Evil, som får et af sine ønsker opfyldt i filmen, et bassin med bidske hajer med laserkanoner påmonteret deres hoveder…

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-OziOn 21 år siden

Huh huh. Skide go film! Hvis man kunne li de to første, så SKAL man ind og se den her! Fed film!
Gravatar

#2 filmz-Zero 21 år siden

Jeg har lige været inde og se den,, herre sjov film, men jo man skal kunne lide humoren der er typisk for Austin Powers.

______________________________________________
Logic is the beginning of wisdom; not the end.
Gravatar

#3 filmz-Erroneus 21 år siden

Yup det er klassik austin powers humor og omg en start, den kan stærkt anbefales og tak tilm filmz for billetterne til den :D
Nobody likes you. Everybody hates you. You're going to lose. Smile, you fuck.
Gravatar

#4 filmz-H0sTiLe 21 år siden

hooters, nu slapper du bare af og lukker for det polske bolsjekogeri inden jeg stikker dig en læderbøf med flag i !! :D :D så kan du lære det ;)
Gravatar

#5 filmz-Erroneus 21 år siden

Shoeboy nu henter du den pizza og nå ja jeg vinder OGSÅ den næste konkurrence :)
Nobody likes you. Everybody hates you. You're going to lose. Smile, you fuck.
Gravatar

#6 filmz-rock solid 21 år siden

for latterlig plat og skulle være stoppet ved den første.den første var ok men den to sidste var total faliures.

Skriv ny kommentar: