“Avatar” er og bliver en visuel bedrift uden sidestykke. For de få mennesker, som endnu ikke har set filmen på det store lærred, kan det kun anbefales, at man rejser med til Pandora på første klasse i biografens mørke. For alle os, der allerede har indløst billet, føjer denne version intet nyt til turen.

Se også: Filmz TV: Fokus på “Special Edition”-tendensen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 filmz-ab 13 år siden

Jeg har til gengæld stødt på ligeså stædige og ophøjede Kubrick fans, så intet nyt her. David Lynch kunne jeg også tilføje.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#22 BN 13 år siden

Utyske (17) skrev:
En person der ingen fejl kan se i hvad personen nu tilbeder, om det så er en bestemt film, en instruktør, en tegneserie, et computerspil, et produkt ect.


Med denne definition (som jeg også mener er rigtig) i tanke, kan jeg godt undre mig over, at jeg nu og da har oplevet indirekte at blive kategoriseret som en "fanboy", når jeg har drøftet bestemte film med andre.

Jeg kender ingen instruktør eller skuespiller, der kun har lavet gode, vellykkede film.

Utyske (17) skrev:
Jeg har oplevet mange mennesker der er glade for de nævnte instruktøres film, men jeg er aldrig stødt på nogen der tager det som en personlig fornærmelse, hvis man ikke sætter pris på filmene og deri ligger forskellen mellem fan og fanboy - altså graden af fanatisme.


Jeg finder det også ret latterligt, at nogen kan tage kritik af en bestemt film som en personlig fornærmelse, ikke mindst eftersom uenighed og forskellige holdninger og betragtninger er selve livsnerven i filmz's forum, ja, er det der gør det spændende og interessant at læse og skrive her. ... Men jeg kan ikke lade være med at mistænke enkelte filmz-brugere (har ingen bestemt i tanke) for sommetider at forveksle "grundig drøftelse" og "lange, indgående for- og imod-indlæg" med det "at være personligt fornærmet" over en kritik af en film.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: