Der introduceres også en lang række nye i stramme dragter. Nogle begynder som skurke – med østeuropæisk dialekt – indtil de naturligvis indser, at USA er de gode, imens andre fra periferien af Marvel-kataloget kommer for sent til det store slag. Hvor blev de af, hvad ventede de på? Det giver ingen mening, og jeg er helt ligeglad, så længe dræberrobotterne taber til sidst.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#41 Geekalot 8 år siden

Man for fortalt noget af det du søger i den ja, bare lidt lamt, at man skal følge serien for at forstå handlingen i filmen ordentlig.
Gravatar

#42 Kviesgaard 8 år siden

#41

Ja jeg var da af den opfattelse, at filmene kunne ses uafhængigt af serien.

Men hvis serien er en forudsætning for, at kunne fange finere detaljer med mere i filmen, ja så føler jeg mig et eller andet sted lidt snydt.
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#43 Hive 8 år siden

Kviesgaard (42) skrev:
#41

Ja jeg var da af den opfattelse, at filmene kunne ses uafhængigt af serien.

Men hvis serien er en forudsætning for, at kunne fange finere detaljer med mere i filmen, ja så føler jeg mig et eller andet sted lidt snydt.


SHIELD-serien er på ingen måde nødvendig for at forstå noget som helst i filmen - og den hjælper ikke på nogen af plothullerne. Hvis man mener, at den forklarer noget som helst, vil jeg vove den påstånd, at man har misforstået noget. :)
Gravatar

#44 Geekalot 8 år siden

Ja men det gør den så, er der så bare slet ingen tvivl om. prøv at se den og lyt til hvad de siger i SHIELD, inden du udtaler dig. :)
Gravatar

#45 SublimeKen 8 år siden

#43

Shield serien svarer rent faktisk på nogen af Kviesgarrd's spørgsmål, men langt fra dem alle.

Den svarer på hans start spørgsmål

Hvordan fandt Avengers frem til Strucker


Og halvt på "redning deux ex machina" spørgsmålet. Og kigger man på spoilers for de opkommende afsnit, virker den til at svare mere dybdegående på dette spørgsmål snart.

Det kræver selvfølgelig at du har set de nyeste afsnit (Især det fra i går)

Resten bliver dog ikke besvaret i serien.
Gravatar

#46 Kviesgaard 8 år siden

#45

Tak for informationen.

Hvilken sæson skal man kigge efter, hvis man skal have omtalte informationer i dit spoiler-afsnit med mere?
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#47 SublimeKen 8 år siden

#46

Sæson 2, men først omkring halvt inde i sæsonen begynder handlingen som fører til svaret på dit spørgsmål :)
Gravatar

#48 Kviesgaard 8 år siden

#47

Takker endnu engang.
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#49 Hive 8 år siden

Ja ok jeg har lige set det nyeste afsnit, og det forklarer ganske rigtigt ét af spørgsmålene (som dog efter min mening ikke var af væsentlig betydning). Men jeg tager det så i mig igen. ;)
Gravatar

#50 Captain Marvel77 8 år siden

Alt hænger i MCU som jeg jo slet ikke har påpeget før :-)
ja, det var ironisk, fordi det har gjort en del gange...

Skriv ny kommentar: