Der introduceres også en lang række nye i stramme dragter. Nogle begynder som skurke – med østeuropæisk dialekt – indtil de naturligvis indser, at USA er de gode, imens andre fra periferien af Marvel-kataloget kommer for sent til det store slag. Hvor blev de af, hvad ventede de på? Det giver ingen mening, og jeg er helt ligeglad, så længe dræberrobotterne taber til sidst.
#11 SublimeKen 9 år siden
Der er faktisk et helt gren inden for psykologien som påviser at hvis dette ikke er tilfældet, så har man stoppet sin mentale udvikling. Noget jeg har været gået dybere ind i, i et andet indlæg her på filmz (Tror det var i Batman v. Superman trailer tråden) så jeg gider ikke lige gentage mig selv med et mere uddybende og forklarende svar, da det allerede står her et sted.
#12 Doctor Doom 9 år siden
#13 Hive 9 år siden
Jeg plejer at holde mig fra den ofte hidsige kritik af Filmz's anmeldere, men lige i dette tilfælde må jeg altså tilslutte mig koret: den overskrift er simpelthen så langt under niveau og virker som om den er henvendt til konfirmander.
#14 Sjølle 9 år siden
#15 Lawman 9 år siden
Præcis, synes virkelig det er pinligt ringe.
Tjah, det er Filmz - hvis der ikke er en spoiler i en anmeldelse, så er der noget galt :)
#16 Sjølle 9 år siden
Jeg havde jo ellers lovet mig selv, ikke at læse anmeldelser mere, når de kommer fra Morten Vejlgaard Just, da det jo på det nærmeste er blevet hans varemærke at være "kæk" og "sjov" og åbentbart spoilende. Jeg er sgu ved atvære træt af den side her :-/
#17 [ikke godkendt bruger] 9 år siden
#18 danish99 9 år siden
#19 Geekalot 9 år siden
#20 Kviesgaard 9 år siden
Jo den var flot lavet. Havde mange referencer fra tegneserierne med mere.
Alligevel var der et eller andet, som jeg ikke rigtigt var i stand til, at sætte fingeren på, men som gjorde, at jeg ikke var helt oppe og ringe.
Noget af problemet tror bestod i ting, som jeg synes savnede forklaringer i filmen.
Af sikkerhedshensyn går jeg går jeg derfor over til spoilerfelter.
Starten.
HULK.
Ultron.
Tvillingerne.
Ultrons arsenal.
Redning Deux Ex Machina.
Slutscenen før rulleteksterne.
Samlet set, så har jeg en nagende fornemmelse af, at jeg faktisk er blevet lidt skuffet over Avengers 2: Age of Ultron. Ikke lige den oplevelse, som jeg havde regnet med, at det skulle ende ud i. Men overrasket, det kan man altid blive.