“Bad Boys” er ujævn og ikke synderlig original, men Will Smith og Martin Lawrence er et mageløst makkerpar, og deres charme og entusiasme gør det let at se gennem fingre med filmens fejl, og actionsekvenserne er absolut ikke værst. Den efterhånden 15 år gamle blockbuster ser fornemt ud på Blu-ray, den lyder også godt, og ekstramaterialet er udmærket. Fans bør seriøst overveje at investere i filmen igen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmkorn.dk 13 år siden

4 stjerner?!

4?!

WTF!!!
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#2 Frederik 13 år siden

Jeg elsker Bad Boys. Total guilty pleasure.
Gravatar

#3 HonoDelLoce 13 år siden

Jeg vil nu også gerne give den 4/6..

2'eren derimod ..........
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4 filmz-Bruce 13 år siden

... og deres charme og entusiasme gør det let at se gennem fingre med filmens fejl

Jeg var mere tilgivende en gang kan jeg huske, men det er for mig en af de film, som ikke ældes med ynde, men ynkes med væmmelse!

2/6
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#5 Yoda 13 år siden

4/6 er helt efter min bog. Suveræn humor, suvreæn action og lækker billedside. På en god dag måske endog 5/6.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#6 filmz-T-bird 13 år siden

Jeg var ikke videre imponeret, da jeg så den på tv engang. Jeg kan som regel godt lide Will Smith, men her syntes jeg at, ham og den anden blev lidt irreterende i længden. De holdt aldrig kæft. Vitserne faldt heller ikke i god jord hos mig. Men det er min mening.

Skriv ny kommentar: