Til syvende og sidst er det svært at anbefale denne udgivelse til en æresplads på DVD-hylden. Filmen er simpelthen ikke god, hvilket dog til dels opvejes af en ganske fornem teknisk side. Er man mega-fan af den første film er man naturligvis nød til at eje den. Alle andre kan roligt nøjes med at leje filmen til en regnvåd søndag eftermiddag, hvor man ikke rigtig har andet at give sig til.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 lagoni 20 år siden

selvfølgelig, jeg har altid ret :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#12 filmz-Trenox 20 år siden

Darklight: hvorfor skal en anmeldelse "sælge" en film?
Gravatar

#13 Kalle Ferm 20 år siden

Jeg synes nu også sponsorbillederne, med kommentarer, er en god måde at udtrykke en del af sin holdning til filmen.

Darklight - brød du dig heller ikke om at Ole Michelsen selv kunne vælge hvilke klip han synts var mest repræsentative for filmen? Eller skulle han bare vælge de klip som distributørerne sendte ham? Det ville da ikek give et reelt billede af en film.

Ved godt det er sådan det fungerer i anmelderverdenen - men det er heller ikke ret fedt!
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#14 filmz-Erroneus 20 år siden

"Som fx. da Mike og Marcus står og vifter med en pistol i ansigtet på en 15 årig fyr der skal på date med Marcus' datter. Det er ikke sjovt at se på"

Øøøhm jo det er faktisk pænt sjovt, men sådan er vi jo så forskellige og ja bad boys 2 er ikke nogle fantastisk film, men det er en flot action film, med god humor, gode skuespillere og masser eksplosioner, fantastisk undeholdende til en dag hvor hjernen bare skal slåes fra.
Nobody likes you. Everybody hates you. You're going to lose. Smile, you fuck.
Gravatar

#15 DarkLight 20 år siden

Her er en anden anmeldelser af filmen. Ikke Jeg er helt enig. Ligger nok imellem de to.
GeekCulture > Bad Boys 2
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#16 filmz-kant 20 år siden

Heheh i slutningen af Bro seenen kan man se et Kamera trukket fra en bil... Flot ;)

er jeg den enste der har set det ?
-------------------
Vildt!
-------------------
Gravatar

#17 filmz-titan_jtl 20 år siden

Kanon anmeldelse, den rammer præcist hvad jeg mener om bad boys 2! Jeg elsker den første film men jeg blev slemt skuffet da jeg så nr. 2
Mere behøver jeg vist ikke sige, resten er sagt af Per Poulsen med sin glimrende anmeldelse.
Gravatar

#18 filmz-karlerminven 20 år siden

Jge synes det er latterligt at i kun giver filmen 2/6..

for den er fed filmet, flot lavet, nytænkende, godt spillet mm.

Jeg synes især at Will Smith's præstation i filmen er særdeles god, han er både sjov og kan både være alvorlig og gak i låget.

Jeg ville give filmen 4/6
men resten af jeres anmeldelse er fair nok!
----
What is a not-joke?
Gravatar

#19 filmz-karlerminven 20 år siden

Til #16:

Har du været ind på www.moviemistakes.com eller hvad ?
for det er kraftedeme ikke normale mennesker der lægger mærke til kameraer i en film !

Jeg tror du er typen der bare ikke kan se en film uden at have noget at kritisere den for !

Så kan du lære det, så kan du lære det ! så har du også haft en chance for at lære det !
----
What is a not-joke?
Gravatar

#20 filmz-karlerminven 20 år siden

FUCK ALT Det jeg har sagt... det er sku fair nok!

FILMZ.DK ER SKU DEN BEDSTE FILM SIDE PÅ JORDEN !
FAT DET "!"
----
What is a not-joke?

Skriv ny kommentar: