Til syvende og sidst er det svært at anbefale denne udgivelse til en æresplads på DVD-hylden. Filmen er simpelthen ikke god, hvilket dog til dels opvejes af en ganske fornem teknisk side. Er man mega-fan af den første film er man naturligvis nød til at eje den. Alle andre kan roligt nøjes med at leje filmen til en regnvåd søndag eftermiddag, hvor man ikke rigtig har andet at give sig til.
#1 Léon 20 år siden
Go anmeldese. Du har efter min mening ret. Den film godt have været 1t30min... Man skal være noget af en støbning for at kunne se den film færdig
#2 DarkLight 20 år siden
Istedet skal man trækkes igennem 4-5 billede af 'sponsoreret af', som knap nok er sjov den første gang.
Ikke nok med at anmelderen er skuffet over filmen, så forhindre han folk, som gerne vil vide noget om film, i at se nogle ordentlige billeder.
#3 lagoni 20 år siden
#4 DarkLight 20 år siden
#5 azathoth 20 år siden
Pointen med at vise 5 product placement billeder, er også at vise hvor let hollywood er til falds for de store firmaer... og det giver derfor ingen pointe kun at vise ét billede med product-placement. Jeg er ked af du ikke finder det morsomt, men man kan naturligvis ikke gøre alle tilfredse.
Hvis du mener du kan lide filmen, er der vel heller ingen pointe i at du sidder og stirrer på billeder af filmens skuespillere... du ved jo hvem de er, og hvordan de ser ud. Ellers ligger der netop som Lagoni pointerer masser af billeder på nettet.
#6 DarkLight 20 år siden
Vi kan også blive enige at The Insider ikke kan lide filmen.
Mon han havde vist sådanne billeder hvis han havde givet filmen 5/6?
Det tvivler jeg på. Men Hey, fred være med det.
#7 El vez 20 år siden
Jeg synes nu det var meget skægt, og væsentligt mere interessant end at kigge på Martin Lawrences curb-kick-indbydende fjæs.
#8 chandler75 20 år siden
#9 lagoni 20 år siden
#10 Michael Andersen 20 år siden
Det er ganske korrekt.