Til syvende og sidst er det svært at anbefale denne udgivelse til en æresplads på DVD-hylden. Filmen er simpelthen ikke god, hvilket dog til dels opvejes af en ganske fornem teknisk side. Er man mega-fan af den første film er man naturligvis nød til at eje den. Alle andre kan roligt nøjes med at leje filmen til en regnvåd søndag eftermiddag, hvor man ikke rigtig har andet at give sig til.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Léon 20 år siden

Denne kommentar er medsponsoreret af ZerK:

Go anmeldese. Du har efter min mening ret. Den film godt have været 1t30min... Man skal være noget af en støbning for at kunne se den film færdig
Léon: [referring to his plant] It's my best friend. Always happy. No questions.
Gravatar

#2 DarkLight 20 år siden

Jeg kunne nu godt tænke mig at have set nogle 'rigtige' billeder fra filmen.
Istedet skal man trækkes igennem 4-5 billede af 'sponsoreret af', som knap nok er sjov den første gang.
Ikke nok med at anmelderen er skuffet over filmen, så forhindre han folk, som gerne vil vide noget om film, i at se nogle ordentlige billeder.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#3 lagoni 20 år siden

du kan bare gå ind på imdb og se billeder...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#4 DarkLight 20 år siden

Det ved jeg, og det er ikke pointen.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#5 azathoth 20 år siden

Det er netop pointen. Hvis blot du skal se om filmens billedside lever op til dine ønsker, kan du sagtens se ud fra de billeder der er lagt på. Farvegengivelse på MGD og Pepsi-fætteren, skarphed osv. på GMC trucken og Cadillac'en og evnen til at gengive mørke scener og black color-levels på Sony billedet.

Pointen med at vise 5 product placement billeder, er også at vise hvor let hollywood er til falds for de store firmaer... og det giver derfor ingen pointe kun at vise ét billede med product-placement. Jeg er ked af du ikke finder det morsomt, men man kan naturligvis ikke gøre alle tilfredse.

Hvis du mener du kan lide filmen, er der vel heller ingen pointe i at du sidder og stirrer på billeder af filmens skuespillere... du ved jo hvem de er, og hvordan de ser ud. Ellers ligger der netop som Lagoni pointerer masser af billeder på nettet.
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#6 DarkLight 20 år siden

Vi kan vel blive enige om at anmeldelsen ville 'sælge' bedre hvis der var eksplosioner o.l. på billederne.

Vi kan også blive enige at The Insider ikke kan lide filmen.

Mon han havde vist sådanne billeder hvis han havde givet filmen 5/6?
Det tvivler jeg på. Men Hey, fred være med det.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#7 El vez 20 år siden

Ligesom teksten i anmeldelsen, kan billederne da også fint vise anmelderens syn på filmen.

Jeg synes nu det var meget skægt, og væsentligt mere interessant end at kigge på Martin Lawrences curb-kick-indbydende fjæs.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#8 chandler75 20 år siden

# 6 Nu er det ikke Insider med azathoth der har anmeldt DVD'en...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#9 lagoni 20 år siden

jamen, måske kan The Insider heller ikke li filmen... :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#10 Michael Andersen 20 år siden

#9
Det er ganske korrekt.
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: