Men ok, det er snart jul, og man skulle da være et skarn, hvis ikke en morsom julefilm kunne få en lidt i stemning. For morsom er lige præcis, hvad “Bad Santa” er – og hvem har så brug for en god fortælling?
Men ok, det er snart jul, og man skulle da være et skarn, hvis ikke en morsom julefilm kunne få en lidt i stemning. For morsom er lige præcis, hvad “Bad Santa” er – og hvem har så brug for en god fortælling?
Skriv ny kommentar:
#21 filmz-mike-ace 20 år siden
"TWO THUMBS UP"
//M.J
#22 filmz-psmadsen 20 år siden
#23 El Capitan 19 år siden
Er det ikke spast...
#24 filmz-Bruce 19 år siden
#25 Spanner 19 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#26 Bohemian 19 år siden
#27 filmz-rupert giles 19 år siden
Eller det er måske lige netop det problem, som mange har med filmen: At den alligevel i sidste ende får en slags lykkelig juleslutning? Ikke et problem i mine øjne, da Zwigoff listigt får det ind ad bagvejen. Ligesom i Ghost World er der et hjerte under al kynismen, og det synes jeg egentlig er meget mere interessant end ren bræk og pis til den bitre ende. Ikke at der er noget galt med alle fuck-ordene og de diverse kropsvæsker, men det der virkeligt hæver filmen er at den har et hjerte på sin egen særdeles skæve måde.
Nåja, og så er det måske den sjoveste film, jeg har set i mange år!
Men til alle dem, der ikke mener at filmen er harsk nok (den er lækkert harsk, hvis man spørger mig!!), så kan de jo bare ønske sig en ledere film til næste jul. Og for at citere Billy Bob: Så kan de jo ønske i den ene hånd og skide i den anden og se, hvilken hånd, der først bliver fyldt op...
:-)
Og glædelig fuckin jul.
That'll put marzipan in your pie plate, bingo
#28 filmz-for 19 år siden
#29 filmz-rupert giles 19 år siden
(håber det var en joke #28??)
Men jeg er da sikker på at Tim Allen ikke boller fede damer i sin nye julefilm. Så kan børnene jo se den :-) :-)
That'll put marzipan in your pie plate, bingo
#30 Kram 19 år siden
If winning isn't everything, why do they keep score?