Men ok, det er snart jul, og man skulle da være et skarn, hvis ikke en morsom julefilm kunne få en lidt i stemning. For morsom er lige præcis, hvad “Bad Santa” er – og hvem har så brug for en god fortælling?

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 filmz-mike-ace 19 år siden

Jeg synes det er densjoveste film der nogensinde er blevet lavet, bare synd det tog den så langt tid at komme i de danske biografer, men Billy bob spiller bare den rolle så godt....

"TWO THUMBS UP"

//M.J
Take the Ride, Die with pride
Gravatar

#22 filmz-psmadsen 19 år siden

Tak til "Satans Night Out" og "mike-ace" for brugen af begrebet "alt for grineren" og ordet sjov fremfor morsom ;)
hehe
Gravatar

#23 El Capitan 19 år siden

Grineren er da et langt mere irriterrende ord end morsom...
Er det ikke spast...
Gravatar

#24 filmz-Bruce 19 år siden

Mener ikke Grundtvig, H.C. Andersen eller Gorm Den Gamle brugte "grineren" i nogen sammenhæng, så jeg tror jeg vil holde fast i "morsom" min periode ud. Kan godt li' ting, som har bevist deres værd og jeg er stadig lidt i tvivl om mange af værdierne skabt af 68'er generationen :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#25 Spanner 19 år siden

chuckaliscious
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#26 Bohemian 19 år siden

Aha.....?
Free in serenity.
Gravatar

#27 filmz-rupert giles 19 år siden

Det her er da en glimrende film og måske min yndlings julefilm nogensinde!! Hvilken bedre måde at starte festlighederne på end ved at se Julemanden brække sig og pisse i bukserne? DET giver julestemning!!

Eller det er måske lige netop det problem, som mange har med filmen: At den alligevel i sidste ende får en slags lykkelig juleslutning? Ikke et problem i mine øjne, da Zwigoff listigt får det ind ad bagvejen. Ligesom i Ghost World er der et hjerte under al kynismen, og det synes jeg egentlig er meget mere interessant end ren bræk og pis til den bitre ende. Ikke at der er noget galt med alle fuck-ordene og de diverse kropsvæsker, men det der virkeligt hæver filmen er at den har et hjerte på sin egen særdeles skæve måde.

Nåja, og så er det måske den sjoveste film, jeg har set i mange år!

Men til alle dem, der ikke mener at filmen er harsk nok (den er lækkert harsk, hvis man spørger mig!!), så kan de jo bare ønske sig en ledere film til næste jul. Og for at citere Billy Bob: Så kan de jo ønske i den ene hånd og skide i den anden og se, hvilken hånd, der først bliver fyldt op...

:-)

Og glædelig fuckin jul.
--------------------------
That'll put marzipan in your pie plate, bingo
Gravatar

#28 filmz-for 19 år siden

jeg synes at den film er sjovt nok men det er for meget.Sex er der også og det er ikke godt til børn under 8år
Gravatar

#29 filmz-rupert giles 19 år siden

Man er sgu da også et fjog, hvis man tager sin 8 årige med ind og ser den her film. Jeeeeeez.....!!!!

(håber det var en joke #28??)

Men jeg er da sikker på at Tim Allen ikke boller fede damer i sin nye julefilm. Så kan børnene jo se den :-) :-)
--------------------------
That'll put marzipan in your pie plate, bingo
Gravatar

#30 Kram 19 år siden

En af de bedste komedier jeg personligt har set, og det vurdere jeg på grin-faktoren. Ja - Filmen er fantastisk sjov, og man griner hele vejen igennem, HVIS man er til sort og til tider barsk humor, så er denne film absolut det hele værd.
...
If winning isn't everything, why do they keep score?

Skriv ny kommentar: