Jeg forstår ikke denne film. Jeg forstår ikke, hvorfor den er lavet. Jeg forstår ikke, hvordan den kan være lavet så dårligt. Og jeg forstår slet ikke, hvorfor man har givet den en dansk biografpremiere. Måske er det bare mig, der er en håbløst u-cool, gammel mand og bare ikke er street nok til at værdsætte den. Brug endelig det som undskyldning, hvis I betaler penge for at se den i biografen. I får brug for én.

For en ordens skyld skal jeg påpege, at filmen vises i 3D, mens pressevisningen var i 2D.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Driver 10 år siden

"Jeg forstår ikke denne film. Jeg forstår ikke, hvorfor den er lavet. "

Og jeg forstår ikke, at du har taget ind og se den og tilmed gidet anmelde den.

Der kan umuligt være en eneste Filmz-interesseret, der ved sine fulde fem, kunne finde på at tage ind og se en film, som har Chris Brown på rollelisten. Allerede der bør alarmklokkerne ringe for fuld skrue!
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#2 Gasivodo 10 år siden

Jeg ved godt vi skal gå efter det nye sort: Hön!
Men helt, come on, ærligt!
Der er anmeldere mere egnet til dette end stakkels Johnny...

Edit: ..og selvfølgelig skal jeg se den for HÅRDT! Om end ikke andet for at sige: JEG tog fejl og har nu lært min lektie!
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(
Gravatar

#3 paideia 10 år siden

#1 Her er et fingerpeg om, hvor dårlig filmen er: Chris Brown er tæt på at være noget af det bedste ved den. Hvis det ikke er en overvældende anklage mod en film, så ved jeg ikke, hvad er..

Og vi vælger desværre ikke altid selv, hvad vi anmelder. Alt skal jo dækkes. Jeg betragter mig her selv som en stifinder, der med fare for liv og lemmer vover sig ud i vildnisset og kommer tilbage med sonderinger af terrænet forude. Meldingen er i dette tilfælde: "Lasciate ogni speranza voi ch'entrate."
ODI PROFANVM VVLGVS ET ARCEO
Gravatar

#4 David Munch 10 år siden

Slår man filmen op på IMDB, så fortæller IMDB at folk som kunne lide denne film også var vilde med bl.a. World War Z. Minder de meget om hinanden, dvs. katastrofefilm? :P
Gravatar

#5 Gasivodo 10 år siden

Hr. Jensen tog en for holdet! Stor respekt herfra.

..er der virkelig ikke håb her overhovedet? Måske jeg bare skulle lade være så..
"..are there any women here today?.."

'Life of Brian'(1979) = fra dengang, man GODT måtte... :-(

Skriv ny kommentar: