Der er dog stadig en del krigerskrål og rullefald at komme igennem i de to timer, “Beowulf” varer. Men holdes forventningerne på et fornuftigt niveau, og har man stadig interesse for den fantastiske fortælling, på trods af Hollywoods gradvise udvanding af genren, så vil “Beowulf” stadig kunne foranledige øjeblikke med spænding og humor, som de forskellige monstre bekæmpes.
#11 filmz-spendabel 16 år siden
#12 Julian 16 år siden
Er det kun mig, eller var kvinderne generelt dårligere animeret end mændende? Jeg synes de fremstod lidt for plastikagtige i forh. til netop mændende.
Men ja, en god film. Helt enig med anmelderen.
4/6
#13 filmz-Erlingur666 16 år siden
#14 filmz-kejbels 16 år siden
Super flot lavet, men bare overkill.
#15 filmz-hejboel 16 år siden
hvis nogle vil læse det originale ( i en engelsk oversættelse af det saksiske digt ) findes Beowulf: an Epic Poem på google books
#16 maniac 16 år siden
Det kan jo nok højst blive anaglyph stereo med to farvede brilleglas. Og det er alt andet lige, ikke så fedt i forhold til den 3D effekt du kan opleve med polariseret stereo, som der anvendes i de amerikanske biografer med Real D systemet.
Beowulf fandt jeg nu meget underholdende. Især den sidste episke kamp var meget medrivende, og kunne forestille mig det ville være en vild oplevelse i en 3D biograf...
Suk... Hvornår mon den teknologi når de danske biografer :(
#17 The Insider 16 år siden
#18 ace#1 16 år siden
Jeg må sige at jeg helt sikkert synes det er årets VÆRSTE biograf oplevelse.
Det er sgu meget flot - altså virkelig virkelig flot - lige indtil figurerne åbner kæften... så kan vores nuværende teknologi åbenbart slet ikke følge med. Jeg kunne ikke se forbi de Barbie agtige øjne, og de dybt utroværdige ansigts bevægelser. Det ødelagde fuldstændig alle de mere 'rolige' scener for mig.
Som folk tidligere har nævnt denne tråd, fatter jeg ikke hvorfor filmen skulle laves med CGI.
I øvrigt er filmen så uhæmmet spækket med plothuller - men hvorfor fatter jeg ikke. Den er jo trods alt bygget på noget der er jævnt godt gennemarbejdet, må man gå ud fra!?!
Skidt skidt SKIDT film - efter min mening!
#19 filmz-Erlingur666 16 år siden
#20 filmz-niemann^^ 16 år siden