“The Big Lebowski” er blot en af de mange komiske genistreger, som Coen-brødrene kan prale af at have begået. Hver eneste humoristiske påfund gør indtryk, og ensemblet er spækket med talentfulde entertainere, som yder deres allerbedste. HD-DVD’ens AV-præsentation er hæderlig, men langtfra overvældende, og det medfølgende ekstramateriale er ikke synderlig interessant.
#11 Spanner 16 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#12 filmz-DocDoom 16 år siden
#13 El vez 16 år siden
#14 Æsop9000 16 år siden
- The Dude
#15 filmz-gelardi8 16 år siden
Jeg kunne i hvert fald ikke finde nogle Blu-ray anmeldelser..
jeg synes at det er lidt mærkeligt i betragtningen af de sidste udvikling indenfor HD war.
#16 filmz-vassago 16 år siden
#17 filmz-DocDoom 16 år siden
Jeg er uenig i med poll-deltagerne i, at Bad Boys II er dårligere end I'eren. IMO er de lige dårlige rent historiemæssigt, men II'eren har mindst én fantastisk action-sekvens, hvilket gør den mindre dårlig end I'eren. En film med Martin Lawrence vil dog altid per definition være dårlig.
Pearl Harbor er bestemt ikke en god film, men den besidder dog enkelte traditionelle storfilms-træk, der gør, at jeg ikke er enig i, at den er foreløbig 'vinder' her. I en DC kunne man starte med at korte min. 1/2 time af den... startin' with the sugarshit :-)
F.s.v.a. Armageddon og The Rock må jeg med en vis pinlighed indrømme, at jeg er en sucker for de film.
Stof til eftertanke for en instruktør, at der med største naturlighed afholdes polls om hans film efter dårligste og ikke bedste. Men han er nok ikke Filmz-læser, så vi skal næppe forvente forbedring :-)
#18 El vez 16 år siden
#19 filmz-DocDoom 16 år siden
Det er en fejl jeg har lavet før: Jeg stemmer, og så tænker jeg ikke over, at den forum-tråd jeg står i, ikke er poll-tråden... Hmm.
#20 filmz-Genne 16 år siden
Hahaha, simpelthen priceless.