Lad os for alt i verden håbe, at “Big Momma”-franchisen med denne håbløse treer er lagt i graven for bestandig. Den lille flig af kreative kræfter og halv-gode intentioner, som den første film besad med blandt andre Paul Giamatti og Terrence Howard på rollelisten, er svundet som dug fra solen i denne livløse møgbunke af en film. Martin Lawrence så træt ud i blomstret kjole og dobbelthager, og det vil du også gøre oven på halvanden time i selskab med det her krampagtige forsøg på at holde en allerede fortærsket og død franchise kunstigt i live.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 jannie dahl astrup 13 år siden

Jeg takker for den varme velkomst :-)
Boris Lermontov: Why do you want to dance? Vicky Page: Why do you want to live?
Gravatar

#12 DoctorDoom 13 år siden

"Hvad er mindre sjovt end en mand i dametøj? To mænd i dametøj."

Spot on. Eller måske Martin Lawrence i dametøj. Mænd i dametøj er bare ALDRIG sjovt. Det er faktisk det mindst sjove i hele verden. Enkelte undtagelser bekræfter reglen, herunder Peter Sellers i Pink Panther, hvor han mere eller mindre ufrivilligt får transvestitrøveren Claude Russos identitet og tøj. Men det er nok mere Sellers end dametøjet, der er sjovt.

Mænd i dametøj burde kun være tilladt på lukkede klubber for dyrkere heraf.

Tilføjelse: Jeg blev engang tvangsindlagt til at se White Chicks i biffen, fordi nogle gamle venner havde købt billetter i forvejen. (Spørg mig blot om, hvorfor de er mine venner!) Den indeholder den forfærdelige kombination af de to mindst sjove ting i hele verden. Nemlig mænd i dametøj (endog de sindsvagt irriterende Wayans-tåber) og så en diarre-scene med eksende ben synlige under toiletdøren på pigetoilettet. Det skaber sammen den dårligste film, som jeg nogensinde har set 20 minutter af. For netop da kom toiletscenen, og da jeg var nødt til at prioritere min tid over venne-aftenen.

Skriv ny kommentar: