Lad os for alt i verden håbe, at “Big Momma”-franchisen med denne håbløse treer er lagt i graven for bestandig. Den lille flig af kreative kræfter og halv-gode intentioner, som den første film besad med blandt andre Paul Giamatti og Terrence Howard på rollelisten, er svundet som dug fra solen i denne livløse møgbunke af en film. Martin Lawrence så træt ud i blomstret kjole og dobbelthager, og det vil du også gøre oven på halvanden time i selskab med det her krampagtige forsøg på at holde en allerede fortærsket og død franchise kunstigt i live.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 KEiZ 13 år siden

Ja det er en af den slags film som ingen på noget tidspunkt kan seriøst have troet blev god. selv Instruktøren og martin lawrance må ha' lugtet lunten på et tidspunkt.

Ved ikke hvordan den har klaret sig i usa, men formegentligt udemærket så måske kun måske er der stadig liv efter 3'eren :-)

Syntes faktisk 1'eren var overraskende god, da den blev sendt på en eller anden kanal en gang, hvor jeg fald over den meeeen damn, det må være svært at betale regningerne Lawrence.....
What are your names, Neil and Bob, or is that like what you do?
Gravatar

#2 Kruse 13 år siden

Godt at se at Benway ikke længere er den eneste der skal trækkes igennem sølet ;)

Og tillykke med din første anmeldelse på Filmz, selvom at det ikke lige er den her slags film som man drømmer om at anmelde :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3 The Flash 13 år siden

Synes slet ikke det giver nogen mening at sige ''Martin Lawrence er blevet træt af franchisen''.

Der er da ingen der har tvunget ham til noget.
Gravatar

#4 Highland Park 13 år siden

Kruse (2) skrev:
Og tillykke med din første anmeldelse på Filmz, selvom at det ikke lige er den her slags film som man drømmer om at anmelde :)
Jeg er overbevist om, at det at blive trukket en tur gennem sølet er indvielsesritualet blandt anmelderne her på Filmz.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#5 Buck Rogers 13 år siden

Det er vel ikke drag-delen, der er det primære problem her. Det er mere den spøjse idé, at bare man ifører sig et fat-suit, så ligger hele biografsalen og skriger af grin.

Hvis man er i tvivl om, om fat-suits virkelig er det sjoveste indslag i filmhistorien, kan man jo sætte Norbit eller hvad som helst med Tyler Perrys Medea-karakter på. Og slukke igen, inden man får migræne, nedgroede negle og mavesår
"Now, what can a man do with his clothes off for twenty minutes?"
Gravatar

#6 Dragon_Claw 13 år siden

Mon ikke at Martin Lawrence beder til filmguderne om, at Bay snart går igang med Bad Boys 3...
Tony Montana: All I got in this world is my word and my balls. And I don't break 'em for nobody!
Gravatar

#7 Collateral 13 år siden

Smæk! Så fik vi lige sat på plads at også tredje del af denne franchise er forfærdelig. Tak for underholdende læsning.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#8 Skeloboy 13 år siden

Har endnu ikke set nogen af de tre film...men det lyder da heller ikke til, at jeg skal det :)

Og tillykke med din første anmeldelse. Håber ikke filmen har skræmt dig fra at fortsætte på filmz :)
Gravatar

#9 wimmie 13 år siden

Fantastisk anmeldelse - langt bedre end filmen er jeg sikker på :D

Har heller ikke set nogle af "Big Momma"-filmene og har heller ikke tænkt mig at gøre det.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#10 kasperfmn 13 år siden

Den første film var overraskende god og 2'eren var skam også okay, så har også tænkt mig at give denne her en chance, om end hvad jeg har set i previews og trailere ikke ligefrem har været lovende.

Skriv ny kommentar: