Pixars allerførste bommert er uheldigvis en stor en af slagsen. På overfladen er “Biler” lige så bedårende som en splinterny Ferrari, men indholdsmæssigt er den lige så uinteressant som en rusten, aflæsset varevogn. Det eneste gode ved discens minimale mængde ekstramateriale er, at det har gjort det muligt at bruge endnu mere plads på at optimere kvaliteten af billedet og lyden, hvilket må siges at være blevet gjort. Både dvd’ens billed- og lydside er blandt årets absolut bedste, så som en ren dvd-oplevelse er “Biler” en engangsbillet værd, men langtfra en retur.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-christ 17 år siden

Din anmeldelse er meget velargumenteret, men jeg var lidt mere overbærende og hyggede mig fint, men der var ikke meget bid i historien. 3/6
Gravatar

#2 pulse83 17 år siden

Syntes nu at det var en ganske underholdende, sjov film. Dog stadigvæk en af Pixar's absolut svageste. 4/6

Billedet er suverænt! 6/6

Lyden er fremragende, men umiddelbart ikke en skive jeg vil smide på, hvis jeg skal vise hvad mit anlæg kan. 5/6
Excuse me, Flo!
Gravatar

#3 filmz-Bruce 17 år siden

Synes den starter svagt, men slutter godt. Min datter var også yderst underholdt, hvilket er fint for mig.

7/10
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#4 Smurf 17 år siden

Kedede mig dog ikke helt lige så meget som anmelder, men ud over det, er jeg desværre enig med ham. Det gør rigtig ondt at der står Pixar på plakaten for denne film.
Men det er nu stadig svært at lade være med at glæde sig til ratatouille... så det gør jeg
We can't stop here! This is bat country!
- Fear and Loathing in Las Vegas
Gravatar

#5 gi-jones 17 år siden

Jeg er dybt uenig. Jeg morede mig kosteligt hele filmen igennem, og selvom jeg endnu ikke kan sige hvordan det tager sig ud ved gensyn er jeg bestemt i den helt anden ende af skalaen. Det er muligt at den er forudsigelig, men det er der masser af film der er (de fleste af Pixars film faktisk). Men kedelig det er den altså ikke.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#6 enfilmnørd 17 år siden

Ville hellere se otiginalidden udført som film med Michael J. Fox som nyuddanner læge der kommmer til landsby. Hvis bare man havde lavet en sådan film...
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#7 filmz-TC 17 år siden

#6 ????? er du på stoffer???

4/6 herfra - jeg morede mig fint, og min datter var meget imponeret over filmen, så det kan ikke være bedre!!!

Gravatar

#8 Winniepooh 17 år siden

Jeg synes det var en fin lille film.

Det var måske nok Pixars svageste, men de er stadig de bedste på deres felt.
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#9 fatcat 17 år siden

Er også uenig med den alt for hårde anmeldelse - giver den 4/6.

Morede mig fint - og det samme gjorde min datter.
"I'm not going to waste my time arguing with a man who's lining up to be a hot lunch."
Gravatar

#10 filmz-Narniabæver 17 år siden

Jeg glæder mig mere til Ratatouille.
Chip: Rescue Rangers, away!

Skriv ny kommentar: