Alt i alt må jeg dog sige at jeg synes BHD er god. Ridley Scott formår at trække folk med ind i slaget, og filmen er netop derfor en succes. Som publikum får man ikke et øjebliks fred og man er nærmest forpustet når filmen er slut. De to kritikpunkter trækker ned, men ikke så meget at man ikke kan nyde denne flotte filmiske oplevelse i fulde drag.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-Pikkerrup 22 år siden

Jeg var til en snig premiere i går hvor vi var så heldige at Black Hawk blev vist. En helt igennem rigtig sej film. At den indeholder verdens længste actionsekvens er heller ikke helt så åndssvagt.
Gravatar

#2 filmz-Miwer 22 år siden

En ganske god film. Meget barsk action med masser af blod. Den er bestemt ikke for sarte sjæle. Kan absolut anbefales hvis man er til krigsfilm.

/Miwer
Gravatar

#3 filmz-Yasw 22 år siden

Jeg var også inde til den snigpræmire hvor den blev vist. Den første halve time sad jeg og ventede på den sku komme igang og efter 1½ time med skyderi ventede jeg på den sku slutte. Det er alt for meget det samme og man bliver alså træt af at se på somaliere blive skudt ned. Okay, den hamrende godt lavet og lyden er virkelig, og bør opleves i en stor biograf.
Thumps up for effekterne, men jeg gir nu ikke meget for resten af filmen.
Typisk propagandefilm for USA.
Gravatar

#4 Spanner 22 år siden

Ja det er tydeligt, at filmen rider på den patriotiske bølge efter 11/9.

Bevares, der er da nogen gode actionsekvenser og Coster Waldau er dødsens cool som Delta sniper, men ud over det, er der ikke meget at komme efter. Der er intet at tale om eller tænke over efter filmen, hvilket efter min mening gør den til en hurtigt glemt oplevelse.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#5 filmz-Vieri_5000 22 år siden

Jeg synes at Black Hawk Down er en temmelig god film. Men Saving Private Ryan, er stadig min yndlings krigsfilm.
Gravatar

#6 filmz-bigemaster666 15 år siden

lidt en sen anmeldse men fik set den igår og jeg syndes der var så mange skuspiller at man blev forvirret, Harrnet og bana og Blomm hehe endlig en film han næsten dør i=). 5/6 STJERNER
I am better known as Erlinggur666
Gravatar

#7 Bony 15 år siden

#6 - En sen anmeldelse!? Hahaha.. Anmeldelsen er syv år gammel for pokker!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#8 BN 15 år siden

#7:

Jeg tror, at bigemaster666 sigter til sin egen "anmeldelse".
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#9 filmz-bigemaster666 15 år siden

nemlig=)
I am better known as Erlinggur666

Skriv ny kommentar: