Som følge af de talløse konfrontationer der har været mellem IRA og engelske tropper i løbet af det 20. århundrede, kan man godt komme til at glemme betydeligheden af en gammel hændelse som ‘Bloody Sunday’, men den blodige dags effekt på Irlands historie kan ikke overdrives. Havde det ikke været for begivenhederne på ‘Bloody Sunday’, ville der måske have været fred i vor tids Nordirland. Enhver person, som interesserer sig for Irlands historie, må bestemt ikke gå glip af “Bloody Sunday”. Det samme gælder enhver person, som blot har den mindste interesse i nyskabende og forbløffende gennemført filmkunst. Personligt kan jeg slet ikke vente på at se, hvordan instruktør Peter Greengrass har håndteret den kommende Jason Bourne thriller med Matt Damon. Med Greengrass’ stærke øje for detaljer og fængende historier kan det kun ende med at blive rigtig godt.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 filmz-Daniel_Logan 20 år siden

Danske hovedsagligt.. Dermed ikke sagt de andre ikke er gode, hvilket de, men hans (Insider, The red.) er bare mere saglige.. De andre er mere præget af at det er en hobby/interesse.
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#12 filmz-Daniel_Logan 20 år siden

Nemli'..
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#13 Spanner 20 år siden

Note to self:

Skyd The Insider's ego lidt i stykker til efter hans næste anmeldelse.

"There'll be no living with her after this"
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#14 chandler75 20 år siden

Ja, vi har måtte rydde godt og grundigt op på redaktionen for at få plads til Insiders nye ego... Aza har endda måtte fjerne alt sit Star Wars legetøj for at gøre plads.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#15 azathoth 20 år siden

Hov hov... jeg vil godt pointere at jeg ikke ejer så meget som en enkelt stump Star Wars legetøj!!!! Nok er jeg Star Wars fan, men jeg er jo ikke freak!!! ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#16 filmz-loonie 20 år siden

#15 - hvad så med ringetonen på din mobil!!! Imperial M.... ( :

Face it, du er SW-freak...
_________________________________________
I may be wrong, but I doubt it
Gravatar

#17 azathoth 20 år siden

Hey... det er ikke Imperial March... for tiden... i øjeblikket er det Cantina Band 1!!! :D
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#18 filmz-Crystalstar1200 20 år siden

# 11 Det med at være seriøse kommer vel også an på målgruppen - her på filmz.dk er vi jo altid meget seriøse så det lægger jo også linien og sætter krav når man skriver, men det kommer i den grad også an på hvem som er Admin og/eller redaktør.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#19 filmz-Daniel_Logan 20 år siden

ok
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#20 Michael Andersen 20 år siden

Frid`s Film gav forøvrigt "Bloody Sunday" 1 ud af 6 (håndgranater eller noget i den stil)! :)
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: