Det er ikke ofte, man tager sig selv i at ønske, at en film var mere respektløs, men “The Bourne Legacy” er så forhippet på at respektere både sine forgængeres handlingsforløb og succesfulde opskrifter, at den aldrig helt finder sin egen stemme eller fast fodfæste. Derfor står vi tilbage med et relativt spændende og ganske velspillet, men også temmelig forglemmeligt og uopfindsomt supplement til en filmføljeton, der har revolutioneret actiongenren. Til gengæld er udgivelsens AV-præsentation fremragende, og ekstramaterialet er interessant, så hvis man nød filmen i biografen, bør man absolut købe skiven, mens nysgerrige sjæle og fans af forgængerne også bør give filmen en chance.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 dkkev 11 år siden

den idiot der fik ideen at Jeremy Renner skulle være agent/superhelt/etc.. må fanme godt nok ha spist en dårlig lort..

han er jo circa fejlcastet i stort set alle roller siden The Hurt Locker
Gravatar

#12 evermind 11 år siden

evermind (7) skrev:
Hehe, troede et øjeblik seriøst, billedet på forsiden var fra Terminator 2, og der var tale om en svipser, da jeg gik på Filmz via min mobil.


- altså vel at mærke forsiden af Filmz.dk og ikke blu-ray'en (som ikke ser specielt T2-agtig ud). Men Renner iført sort læder og solbriller på en motorcykel ... "Come with me if you want to live!"

Well, nevermind ... :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#13 MOVIE1000 11 år siden

evermind (12) skrev:
- altså vel at mærke forsiden af Filmz.dk og ikke blu-ray'en (som ikke ser specielt T2-agtig ud). Men Renner iført sort læder og solbriller på en motorcykel ... "Come with me if you want to live!"

Well, nevermind ... :)

Jeg troede lidt det samme, men havde bare ikke set at det var Bourne Legacy, så jeg troede at det var en ny plat komedie ala Epic Movie der bare gjorde grin med T2 :P
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: