De skændes meget i “The Break-up” – rigtig meget endda, og det gør filmen til en noget deprimerende oplevelse. De få humoristiske indslag bidrager mere til forvirringen om hvad det er for en slags film vi sidder og ser, end løsner op for den tåge af stress og tårevædede følelser, der omklamrer hele filmen. Samlet set byder “The Break-Up” på et godt langt skænderi, men spørgsmålet er, om man behøver tage i biografen for det?

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 MTK 17 år siden

God anmeldelse, der bekræfter samtlige "fordomme" jeg havde omkring denne film. Lyder mest af alt som om et gensyn med War of The Roses ville være bedre at bruge sin tid på.
Gravatar

#2 filmz-fiemie 17 år siden

blev meget skuffet,jeg troede det var en sjov film men det var den langt fra,det er en film om 2 personer som skændes næsten hele filmen igennem,det eneste man får ud af filmen er mænd og kvinder er forskellige og siger et og mener noget andet fordi de tror at den anden forstår et hint og er tankelæser og det er der ikke meget sjov ved :o( max 3 fra mig
Gravatar

#3 gi-jones 17 år siden

Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår karakteren på denne anmeldelse. Det lyder ikke som om den var en særlig positiv oplevelse, men det hænger da ikke sammen med 3/6 stjerner???
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#4 MTK 17 år siden

Jeg kunne forestille mig et par af stjernerne var for skuespillet, hvilket også fremgår i anmeldelsen.
Gravatar

#5 davenport 17 år siden

"Samlet set byder "The Break-Up" på et godt langt skænderi, men spørgsmålet er, om man behøver tage i biografen for det? "

I know I don´t!!!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#6 filmz-Glory 17 år siden

Jeg må sige, at jeg er overrasket over folks reaktion! Ja, det er da rigtigt, at man forventede lidt mere humor, men helt ærlig - hvis man ikke kan finde ud af at omstille sig, mens filmen kører, så er det ens eget problem!

For mig at se er det en meget stærk film. Skænderierne var intense og virkede helt igennem ægte, Aniston og Vaughn spiller virkelig godt sammen, og for engang skyld en film fra Hollywood, der ikke er smurt ind i sukker og ikke har en forudsigelig handling som det ellers er typisk for den slags film.

Denne film vinder på godt skuespil, et virkelig godt manus og det at den ikke ligner andre film i genren.

4/6 herfra
"Jeg skælver for mit land, når jeg tænker på, at Gud er retfærdig."
Thomas Jefferson
Gravatar

#7 DarkLight 17 år siden

Den dårligeste film med Mr. Vaughn i lang lang tid.
Traileren fanger alt det sjove.

2 / 6
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#8 chandler75 17 år siden

Selv plakaten lægger op til en komedie.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#9 DarkLight 17 år siden

Hvordan skal det forstås?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#10 chandler75 17 år siden

Som skrevet. Vi ser de to ligge i en seng som er delt op af et stykke gaffatape der løber igennem midten. Vince Vaughn sidder med dynen op over ansigtet med hævede øjenbryn og Jeniffer Aniston kigger på ham med noget der ligner en mellemting mellem en surmule og et skævt smil.

Jeg tænker komedie.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert

Skriv ny kommentar: