Filmens verden er af begrænset format, men det føjer en vis intimitet til miljøet, som er fornemt beskrevet. Hvis romancen og skildringen er filmens stærke punkt, så er de mere klassiske dramatiske elementer dens svage, og man ønsker næsten, at der var tonet lidt mere ned for spændingsopbygningen og melodramaet – ikke mindst et sidste handlingstvist virker mere som et filmisk virkemiddel end som en troværdig udvikling. Til trods for disse ankepunkter skal der ikke herske tvivl om, at “Broderskab” er en vellykket film og en særdeles lovende debut for Nicolo Donato. Ganske vist har handlingen sine svage punkter, men man kan ikke lade være med at føle for de mennesker, den involverer.
#1 elwood 14 år siden
Hva ehmm de der Røræg, er de snart ved og være færdige eller ?
Billede 2
Jeg synes vi skal give en stor hånd til 4.B fra fritidsskolen, som har lavet de flotte flag til os, hva giv dem en stor hånd!
Billede 3
Jeg er bare slet ikke i fokus
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2 NightHawk 14 år siden
Det lyder som om filmen er ligeså god, som jeg havde håbet på at den var, og fedt at der nu langt om længe bliver lavet en film i danmark, der tager det her tema alvorligt.
Der har selvfølgelig været lavet et par stykker tidligere, men synes ikke rigtig nogen af dem har fungeret optimalt samlet set. Hella Joofs "En Kort, En Lang" havde dele der var godt lavet, men dens lidt for platte humor tog desværre overhånd og så gik det op i hat og briller til sidst.
#3 davenport 14 år siden
Kan næsten ikke vente...
#4 NightHawk 14 år siden
#5 filmz-Utyske 14 år siden
#6 Dragon_Claw 14 år siden
#7 davenport 14 år siden
#8 Dragon_Claw 14 år siden
Det er jo netop hvad jeg skriver (imellem linerne). Er det et politiske statement (igen igen nu i dansk film) eller er det bare for, at sikrer billet indtægterne med lidt ekstra fokus?
#9 I.F.F. 14 år siden
Hvor er filmet om bøsserne i de muslimske miljøer, samt de evindelige muslimske hatecrimes.
f.eks
http://msndk.starlounge.com/index.cfm?hpv1l=990x&a...
#10 davenport 14 år siden