Forfatteren D.H. Lawrence skrev engang: ”Stol aldrig på kunstneren. Stol på historien. Kritikerens funktion bør være at redde historien fra kunstneren, som skabte den. Efter at have set denne film får jeg mere lyst til at redde Terry Gilliam fra den halvskøre skrøne han har skabt. Hans kommende film “Tideland” vandt for nylig FIPRESCI-prisen ved filmfestivalen i San Sebastian. Her i Danmark må vi indtil videre tage til takke med “The Brothers Grimm”, mens vi venter på hans næste værk, der forhåbentlig viser os instruktøren tilbage i storform.
#11 davenport 19 år siden
#12 filmz-blaze 19 år siden
UUUHHHHHHHH.... Din fucking wannabe filosof.... Jeg læser anmeldesler og kan ikke lade vær med nogen gange at læse jer looser bemærkninger... Hvad fanden ved i om filmmaking ,,, loosers!!!!!
#13 vapor 19 år siden
#14 filmz-Kadann 19 år siden
Meget god pointe, bortset fra at jeg ikke er "wannabe filosof", jeg aldrig har læst noget som helst filosofi og i det hele taget ikke interesserer mig for det. :)
Og jeg er sikker på at du vil få din pointe endnu bedre igennem, hvis du næste gang bruger dobbelt så mange udråbstegn.
#15 filmz-blaze 19 år siden
Du er godt nok en latterlig nar...
#16 vapor 19 år siden
#17 Yoda 19 år siden
#18 chandler75 19 år siden
#19 filmz-michaell 19 år siden
#20 filmz-sanjo 19 år siden
To much deadwood, for you son ;)