Forfatteren D.H. Lawrence skrev engang: ”Stol aldrig på kunstneren. Stol på historien. Kritikerens funktion bør være at redde historien fra kunstneren, som skabte den. Efter at have set denne film får jeg mere lyst til at redde Terry Gilliam fra den halvskøre skrøne han har skabt. Hans kommende film “Tideland” vandt for nylig FIPRESCI-prisen ved filmfestivalen i San Sebastian. Her i Danmark må vi indtil videre tage til takke med “The Brothers Grimm”, mens vi venter på hans næste værk, der forhåbentlig viser os instruktøren tilbage i storform.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-michaell 18 år siden

Tjah, jeg skal sgu ind og se den alligevel! Det ville ikke være første gang hvis jeg (med al respekt) var uenig med filmz anmeldelser!
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#2 filmz-frodoforpresident 18 år siden

Nej, helt enig. Nogle gange kan anmelderne være lige en tand for barske og analysere en film til døde...det er som om de glemmer at film i bund og grund bare er underholdning. Jeg skal da også helt klart se The Brothers Grimm snart
Gravatar

#3 vapor 18 år siden

Monica Bellucci er med så den skal ses. :)
Gravatar

#4 davenport 18 år siden

Nu har BG faktisk fået dårlige anmeldelser over hele linjen jf. andre steder.
Men jeg skal også se den, også pga. Belluci, den lille ræv!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#5 dyg 18 år siden

#4 - Jeg synes det er meget upassende at snakke om ræve, når du ved hvor skidt de stakkels små dyr har det.

Skam dig.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#6 Spanner 18 år siden

If she was president, she'd be Baberaham Lincoln
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#7 filmz-d4||3 18 år siden

Sys i det hele taget anmeldelser på film er lidt plat. Jeg kigger sku aldrig på anmeldelser hvis jeg ska se en film. Vil se en film fordi jeg tror den er god. ik fordi andre sys den er dårlig.

Alle har jo forskellig film smag.

Ska da helt klart også ind og se denne.
Gravatar

#8 filmz-blaze 18 år siden

Enig!!! jeg er også uening i filmz anmeldelser.. MEN!!! jeg synes squ også at mange her i filmz forum har en masse lort at lukke ud og tror at de er filmguder.. De hakker ned på film og stjerne og kommer med dumme bemærkninger,,,, Jeg tror squ ikke at nogen af jer ved hvordan det er at skabbe en hel film.... Loosers... I har ik noget liv!!!
Gravatar

#9 filmz-Kadann 18 år siden

#8 -

Så er det jo heldigt at vi har sådan nogle som dig, som kan fortælle os hvis vi ikke har noget liv. Fordi det er jo i sandhed en storslået sag at bruge sin tid på den slags. :)
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#10 filmz-d4||3 18 år siden

hehe jeg bruger nu også kun filmz til film nyheder, ik til anmeldelser for jeg ved alligevel at den bliver anmeldt som dårlig inden jeg læser den :D

Skriv ny kommentar: