Forfatteren D.H. Lawrence skrev engang: ”Stol aldrig på kunstneren. Stol på historien. Kritikerens funktion bør være at redde historien fra kunstneren, som skabte den. Efter at have set denne film får jeg mere lyst til at redde Terry Gilliam fra den halvskøre skrøne han har skabt. Hans kommende film “Tideland” vandt for nylig FIPRESCI-prisen ved filmfestivalen i San Sebastian. Her i Danmark må vi indtil videre tage til takke med “The Brothers Grimm”, mens vi venter på hans næste værk, der forhåbentlig viser os instruktøren tilbage i storform.
#21 filmz-Exitium 19 år siden
#22 davenport 19 år siden
Anyway, så har jeg billetter til i aften i Kolding, 21.20, 7. række midtfor.
Jeg glæder mig sku til at se den, trods anmeldelserne. (Gilliam må godt være lidt fart-på agtig, han er jo gammel python)
#23 dyg 19 år siden
#24 noget 19 år siden
#25 davenport 19 år siden
Så bliver der ikke råd til korn..
#26 filmz-blaze 19 år siden
Jeg må squ indrømme at mange af jer kommer med nogen gode argumenter MEN!!! Der er som sagt fandme mange som tror at de ved alt om film og tager det her filmz lidt for seriøst.. Slap dig af alle sammen.. Film er underholdning... Hvis i vil lære, og blive kloger eller høre budskaber så læs en avis eller se tv avisen eller se dokumentar eller læs bøg ELLERS REJS RUNDT istedet for at komme med bemærkninger her fra lille anonyme lorte Danmark!!!
#27 läkerol 19 år siden
#28 filmz-elsker-guggi 19 år siden
meget eventyragtig
#29 filmz-Exitium 19 år siden
#30 Spanner 19 år siden
Desuden er nogle af karaktererne - specielt dem, der skal være komiske - totalt usjove og direkte kiksede hver gang de viser sig på lærredet.
3/6
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem