Sasha Baron Cohen og Larry Charles har igen bevist, at det er muligt at presse folk ud i de mest ekstreme udtalelser og handlinger, hvis omstændighederne taler for dem. Man kan diskutere, hvorvidt sammenføringen af konstruerede sekvenser og iscenesat komik fungerer som en film som helhed, men det er egentlig ligegyldigt, når “Brüno” fra start til slut er så hysterisk morsom. Bedre fås det ikke, og her understreges, at Cohen er den absolut bedste og vigtigste komiker netop nu. Weltklasse!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#61 filmz-jonasgr 14 år siden

#59 Jamen jeg er enig I at der er en pointe i filmen. Den største er vel at udstille folks fordomme. Blandt andet homoseksuelle. Jeg finder den dog, som jeg har skrevet, bare ikke sjov mere end et par gange i filmen. Og meget af det er også scriptet, som Skeloboy nævner. Det er i hvert fald den overbevisning jeg er af.

Der er lidt Michael Moore over det hele blot mere grænseoverskridende og naturligvis med langt større fokus på komikken.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#62 Lord Beef Jerky 14 år siden

#61 Hvilket også er helt fint, men det var heller ikke dig min kommentar var møntet på... blot idéen om at det er den dum film, hvilket det bestemt ikke er. Hvis humoren ikke tiltaler dig, vil du jo selvfølgelig ikke finde filmen særlig sjov, og det er trods alt det vigtigste i filmen vel. Efter hvad jeg har læst er Brüno og Borat lige meget scriptede, hvilket er langt mere end man skulle tro.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#63 Skeloboy 14 år siden

Lord Beef Jerky (62) skrev:
Brüno og Borat lige meget scriptede, hvilket er langt mere end man skulle tro.


Det er de helt sikkert, der er nok meget lidt aftalt. Forskellen er så bare, at det er bedre skjult i Borat.
Gravatar

#64 Batsy 14 år siden

hmmm den er jo godt selvom det med
Det med den talende diller er dog lidt for klamt
Syndes At Sacha er modig at han kan gøre det der for at lave en film, selvom noget var aftalt men aligevel. Han er ogs go til tysk

5/6 men ikke bedere en Borat hvad bliver næst måske en Svensker eller en fra japan han skal skabe en preson af.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#65 Skeloboy 14 år siden

#64 - han kommer nok ikke mere. Ali G, Borat og Brüno er jo alle fra hans TV-shows
Gravatar

#66 Batsy 14 år siden

65# tja måske kan han lave komedier og ikke dukometar som hans rolle i Swenny tood var en dejlig overasseklse
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#67 MOVIE1000 14 år siden

jeg synes det kunne være sjovt hvis de tog alle karakterene og puttede dem i en film.

#66 WOW scary billede;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#68 Batsy 14 år siden

67# nu ved i jeg er ikke en som har en falsk bruger og sådan noget.


Hold da op Sacha vil jo for stress det jo nok at vise sin diller
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#69 Highland Park 14 år siden

#68: Vi har da ikke noget bevis for, at det er dig på billedet. Du kunne jo bare benytte et hvilket som helst billede af en ung gut. Men jeg stoler på dig. ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#70 MOVIE1000 14 år siden

#68 men nu kan man få fat på dig ude i gaderne ; (

:-)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: