Trods den manglende professionalisme og det ikke-eksisterende budget er “Brutal Incasso” overraskende vellykket på sine egne præmisser, og der er ingen tvivl om at folkene bag, ikke mindst manuskriptskriverne og instruktøren, elsker at lave film og nok skal blive rigtig gode til det.
#11 DarkLight 18 år siden
#12 filmz-gimleno1 18 år siden
#13 DarkLight 18 år siden
EDIT: Ikke at det skal opfattes som negativt. Det er bare betegnelsen.
#14 filmz-gimleno1 18 år siden
edit: Yep, fangede den godt, no problem ;-)
#15 filmz-wolla 18 år siden
#16 filmz-gimleno1 18 år siden
#17 akerman 18 år siden
#18 filmz-barnebarn 18 år siden
Jeg tror nu ikke, at ordet amatør-film skal læses så ordret, at du fortolker det som noget uden kommercielt indtjening.
Det skal nok nærmere læses som som "meget dårligt" eller "tyndt" - ikke at det gør det bedre for dig.
Men jeg ser f.eks. også selv sådan på stort set alle danske film. I mine øjne er alle danske film amatørfilm - simpelt hen fordi de er så dårligt lavet både rent filmmæssigt, kameraføring, manuskript og skuespiller.
Jeg ved godt, at det er en hård dom og at skære en kam over flere gode danske film, som har set lyset i de seneste par år - men det er nu ikke meget mere end en håndfuld i mine øjne.
Som standard ser jeg aldrig danske film - bryder mig ikke om dem og det danske sprog i en film... Måske fordi jeg bare er vokset op med engelsk - dvs. amerikansk. Men også fordi jeg er træt af, at det altid er de samme 3-4 danske skuespillere i hver film.
Must see films: Mulholland Drive - The Matrix - Kill Bill Vol.1 - The Lord of the Rings: The Fellowship - Scarface - Memento
#19 filmz-blaze 18 år siden
ENIG!
#20 filmz-kaotmus 18 år siden