Trods den manglende professionalisme og det ikke-eksisterende budget er “Brutal Incasso” overraskende vellykket på sine egne præmisser, og der er ingen tvivl om at folkene bag, ikke mindst manuskriptskriverne og instruktøren, elsker at lave film og nok skal blive rigtig gode til det.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 filmz-gimleno1 18 år siden

Personligt ville jeg mene at det ville være rart hvis alle parter der involverer sig i denne diskussion rent faktisk lige havde set filmen først ;-)
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#22 mr gaijin 18 år siden

Hvis filmfolkene rent faktisk levede af filmens indtægter, så ville det være en professionel film, men det ved vi jo ikke endnu, om det er muligt :) Men under alle omstændigheder syntes jeg, at det er rigtig godt at se en film opstå fra andre steder end Zentropa, Nimbus, Nordisk Film eller andre etablerede steder, og jeg vil helt sikkert se filmen, når jeg får mulighed for det, om ikke andet så af ren og skær interesse for hvad man kan lave af film i DK, når man ikke hedder Aalbæk eller Grasten :p
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#23 duuk74 18 år siden

#22 hørt hørt :)
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#24 reneac 18 år siden

hvor få man fat i filmen henne

mvh rene
Gravatar

#25 elwood 18 år siden

Når vi har fundet en distrubitør her i DK.

Det er det eneste jeg ved, og når det er sat i værkm går jeg ud fra den kan købes på enhver statoil 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#26 gi-jones 18 år siden

Vi skal nok råbe lidt op herinde så snart der er noget sikkert omkring distributionen.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#27 putandtake 18 år siden

#3 LOL. Jeg kan godt lide du linker til en anmeldelse skrevet af en medvirkende i filmen - det er sikkert helt objektivt :)
Gravatar

#28 chandler75 18 år siden

Så vidt jeg kan se er anmeldelsen skrevet af en Paul Pritchard, der da vist ikke medvirker i filmen?

Det kan være du tror at der med "Written By: Kim Sønderholm" menes anmeldelsen, men der er jo bare tale om filmen.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#29 putandtake 18 år siden

Det er officielt - jeg skal have briller...

Så mangler jeg bare en forklaring på, hvordan de i det hele taget er kommet til at anmelde filmen?
Gravatar

#30 chandler75 18 år siden

Vel ligesom filmz' anmeldelse - ved en presseforestilling (eller via en dvd-screener) :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert

Skriv ny kommentar: