Trods den manglende professionalisme og det ikke-eksisterende budget er “Brutal Incasso” overraskende vellykket på sine egne præmisser, og der er ingen tvivl om at folkene bag, ikke mindst manuskriptskriverne og instruktøren, elsker at lave film og nok skal blive rigtig gode til det.
#1 Yossarian 18 år siden
(kedsomhed)
#2 filmz-netrom1 18 år siden
:-) Jeg kan se at "Tempelriddernes skat" har fået 4/6 stjerner,, den vil jeg glæde mig til at se.
#3 filmz-gimleno1 18 år siden
#4 filmz-vassago 18 år siden
#5 filmz-pelleh 18 år siden
#6 filmz-Kadann 18 år siden
Det er jo en ganske god teori, men mig bekendt har anmelderen ikke skrevet noget som helst i nogle af de diskussioner og i øvrigt ikke et eneste forumindlæg endnu.
Så det er sikkert bare dig.
#7 filmz-vassago 18 år siden
#8 filmz-pelleh 18 år siden
#9 filmz-Kadann 18 år siden
Jeg puster mig skam ikke op, men du kunne jo have brugt et par sekunder til at kigge i hendes profil og have opdaget at din teori ikke holder stik. :)
#10 filmz-gimleno1 18 år siden
Det sidste nyt man kan fortælle er at filmen vises på en film festival i Berlin på søndag, og er endvidere blevet indkøbt af en tysk distributør der vil sælge den i de tysk talende lande. Endvidere har en amerikansk distributør meldt sig interesseret i at købe den, samt tage den med til Cannes i år til videresalg, så det går da helt godt for sådan en "amatør" film, syntes jeg godt man kan sige! :-)