Måske er årsagen til, at Ken Loach holder sig fra sci-fi-filmens teknologiske glitter, at det er for fristende. For nok er Neill Blomkamps sociale sci-fi fyldt med gode idéer, flot CGI-tech og humane budskaber, men det smadres desværre af trangen til at smadre. Og af Sharlto Copley.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Lawman 9 år siden

District 9 var vist et one hit wonder. Frygter for en socialrealistisk Alien 5 som omhandler de stakkels aliens som ingen kan lide, med Sharlto Copley som Alien-queen...
Gravatar

#2 Geekalot 9 år siden

gad godt læse en anmeldelse om Chappie.
Gravatar

#3 steadi07 9 år siden

Æv, havde håbet på, at der her var en interessant sci-fi film gemt.. Men ud fra diverse anmeldelser, så er det vist ikke tilfældet.
Gravatar

#4 Anders Baad Mai 9 år siden

Er sgu skuffet. Især efter Neill Blomkamp selv var ude at sige Elusium havde problemer. Var sikker på han ville levere endnu en fantastisk film.
Gravatar

#5 nitinkadk 9 år siden

Er jeg den eneste der syntes at Sharlto Copley gjorde det glimrende i District 9 og var en ganske underholdende superskurk i Elysium, som dog var en ret fad film.

Umiddelbart er mine forventninger til Chappie ikke reduceret med denne anmeldelse.
Gravatar

#6 Star Trek fever 9 år siden

Æv, havde håbet på, at der her var en interessant sci-fi film gemt.. Men ud fra diverse anmeldelser, så er det vist ikke tilfældet.


Jamen se den dog???

Istedet for at lade dig trække til truget af filmanmeldere

Er jeg den eneste der syntes at Sharlto Copley gjorde det glimrende i District 9 og var en ganske underholdende superskurk i Elysium, som dog var en ret fad film.

Umiddelbart er mine forventninger til Chappie ikke reduceret med denne anmeldelse


Mine forventninger er steget. Lunken eller dårlig anmeldelse er lig fantastisk film
Get woke, go broke.

All lives matter.

Facts dont care about feelings

#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina

"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"
Gravatar

#7 coftkohl 9 år siden

De anmeldelser jeg har set på Youtube har sagt at Sharlto Copley gør det godt som Chappie, men at der er blevet brugt energi på den forkerte historie og at de to personer der er mest med i filmen er et par r..huller og man bare sidder tilbage og ønsker at Hugh Jackman's karakter vinder.

Har andre haft det på samme måde eller er det bare en amerikansk ting ?
Gravatar

#8 hellerup 9 år siden

Star Trek fever (6) skrev:

Mine forventninger er steget. Lunken eller dårlig anmeldelse er lig fantastisk film


Eh? Omvendt laden sig trække til truget?
Attention please. A child has been lodged in the tunnel of goats.
Gravatar

#9 Star Trek fever 9 år siden

Eh? Omvendt laden sig trække til truget?


Niks. Bitter erfaring viser at anmeldere er finkulturelle feinschmeckere, som mener de gør kunsten en tjeneste. Det skal gerne være franske film, med polske skuespillere, kinesisk instruktør, med håndholdt kamera, med svensk tale og sort/hvid, før den sniger sig op på 5 stjerner.
Get woke, go broke.

All lives matter.

Facts dont care about feelings

#CancelDisneyPlus, #JusticeforGina

"Jews were beaten in the streets, not by Nazi soldiers, but by their neighbours - even by children. I condemns all that Nazis did and stood for, but because history is edited, most people today don't realize, that to get to the point where Nazi soldiers could easily round up thousands of Jews, the government first made their own neighbours hate them simply because they were Jews. How is that any different from hating someone for their political views - left or right?"
Gravatar

#10 Geekalot 9 år siden

Bogart og sønner du snakker om ? :)

Skriv ny kommentar: