Ingen, som sætter pris på at grine røven i laser, må snyde sig selv for Kevin Smiths “Chasing Amy” – en af 90’ernes absolut bedste romantiske komedier, som er langt mere ambitiøs end størstedelen af sine efterfølgende artsfæller. Dvd-udgivelsen er til gengæld ikke værd at råbe hurra for. Lydsporet er godt, men transferet skuffer, og blot én sølle trailer medfølger. Nysgerrige sjæle bør afgjort leje udgivelsen, mens fans snarere bør opstøve en overlegen, international udgivelse af filmen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Petrescu 14 år siden

Lille rettelse: Holdens bedste ven Banky, spilles af Jason Lee, ikke Jason Mewes der spiller Jay.
Gravatar

#2 Biskoppen 14 år siden

Kevin har skrevet på hans twitter for et stykke tid siden at Chasing Amy (endelig) kommer på BD i november, pakket med extramatriale og den længe ventede dokumentar.
Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor de danske udgivelser altid skal strippes for alt det lækre extramatriale man forventer på en Kevin Smith dvd. Det samme skete med udgivelsen af Zack & Miri. I udlandet kommer den i 2disk udgave, men ikke i lille DK. :-(
Gravatar

#3 filmz-Utyske 14 år siden

#2 -

Herlige nyheder, hvis der altså er mere guf med på BD'en, end på Criterions udgave af filmen.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#4 The Insider 14 år siden

#1, of course, tak! :-)
War. War never changes.
Gravatar

#5 The Insider 14 år siden

Folkene hos Criterion fortjener i øvrigt at blive stegt over den sagte ild for at regionskode deres skiver.
War. War never changes.
Gravatar

#6 Outbound Sith 14 år siden

#5 Det havde jeg ikke tænkt over før, men det har du da helt ret i! Det er ikke meget idealistisk, film-elskende, formidling i at afskære 5,5 milliarder mennesker fra at nyde deres produkter.
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#7 Biskoppen 14 år siden

#3 Det bliver ca det samme som på Criterions og så med "The Chasing Amy Documentary" og "What a lovely Tea-Party" fra J&SBSB
Har jeg hørt.. Det gode ved Smith's BD udgaver af at de er regionsfri :)
Clerks X skulle komme samtidig på BD som Chasing Amy.
Gravatar

#8 myshkin 14 år siden

Black rage!!!

Rigtig sjov film og helt klart den bedste Smith film.
"also it's a movie don't be a cunt."
- internet anonymous

Skriv ny kommentar: