Det gør resten af filmen til gengæld ikke. For at der skal være noget interessant at komme efter, bør enhver film været strikket sammen på en måde, der trods alt bærer en smule realisme i sig. I hvert fald når dramaturgien fingerer at bevæge sig i et, med forbehold, realistisk univers. Det er ikke tilfældet her. Og derfor er der vel også meget andet at sige, end: Bedre held næste gang!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#91 filmz-ibleif 17 år siden

En af de dårligste film jeg har set længe... Giver anmelderen ret for engangs skyld! :-) ... 1 stjerne herfra!
Gravatar

#92 Outbound Sith 17 år siden

#90+#91 Jeg skal da lige love for, at det er en film, der deler vandene!
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#93 jessup 17 år siden

Jeg så filmen igår (gad ikke se acopalypto på første række). Synes det er en fin film 4/6, men jeg synes at tempoet er for langsomt og det er ikke med actionbrillerne på. Jeg er ret overrasket over at scenen med barnet til sidst ikke bliver postulerende eller patetisk.
This is just until June
Gravatar

#94 ajust 15 år siden

Det her er den dårligste anmeldelse jeg nogensinde har læst.
Gravatar

#95 MOVIE1000 15 år siden

#94 men hva synes du om filmen?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#96 Spanner 15 år siden

demitio (94) skrev:
Det her er den dårligste anmeldelse jeg nogensinde har læst.

Man forventer næsten en form for argumentation, når du hiver en 2½ år gammel anmeldelse frem
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#97 RasmusFL 15 år siden

#94: Også en af de mest fejlagtige, jeg har læst. Særligt det, at anmelderen finder filmens to primære actionscener, der er berusende velkomponerede og teknisk fuldkommen blændende, ufrivilligt komiske er helt forrykt. Fair nok hvis anmelderen ikke føler for filmens karakterer eller tror på dens set-up, men at afviser de tonsvis kræfter der med al tydelighed er lagt i filmens visuelle afdeling som ren pludder-pladder er næsten uacceptabelt.
Pvt. Witt: "You ever get lonely, sergent?" Sgt. Welsh: "Only around people"
Gravatar

#98 Skeloboy 15 år siden

Necro-threading er altid fedt:)

Men ok, læste ikke anmeldelsen da den kom frem, og blev overrasket over 2/6...giver den selv 5/6...og synes netop ikke det gør noget, at man ikke ved hvorfor og hvordan, det er faktisk med til at gøre oplevelsen bedre. Og rent visuelt er den et mesterværk...se blot på de lange optagelser, det er ikke noget man lige laver...

Skriv ny kommentar: