“A Christmas Carol” bringer ikke noget nyt til Dickens’ ældgamle julefortælling, men er til gengæld visuelt overdådig, opfindsom og til tider rigtig skræmmende. Og så har den en Jim Carrey i absolut topform. Det er altså gamle julegodter på nye kagedåser det her, men hvorfor også ændre på en 166 år gammel godbid, som smager godt, lige meget hvor mange gange man sætter tænderne i den?

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Ericmase 14 år siden

Den ser da ihvertfald bedre ud end "Julefrokosten". God anmeldelse forresten. =)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#2 Nicki52 14 år siden

God anmeldelse, glæder mig til at se den.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#3 Crash 14 år siden

Rigtig god anmeldelse, kunne være man skulle tage sig sammen og få den set så alligevel :)
Gravatar

#4 Nicki52 14 år siden

Jeg har set fire versioner af "Et juleeventyr". Nu har jeg set den femte og bedste. Den er både uhyggelig og sjov. Den er virkelig god. Det var ihvertfald ikke sådan jeg troede den skulle være. På en positiv måde. Og de udnytter så sandelig den er animation og de udnytter også 3D-effekter. 5 ud 6 stjerner.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#5 Bobby Singer 14 år siden

Var inde og se den med klassen i dag. Selve filmen fandt jeg egentlig ikke særlig interessant, men selve 3D effekten fungerede perfekt. Det er første gang jeg har set en 3D film uden at få en mindre hovedpine, så på det punkt fejler den bestemt intet. Jeg glæder mig da også til at se, hvad James Cameron får ud af 3D effekten nu, hvor jeg har set at man faktisk kan lave 3D film, som man ikke får hovedpine af at se.

Filmen 3/6

3D effekten 6/6
Idjit
Gravatar

#6 filmz-Narniabæver 14 år siden

Den ser god ud, men jeg venter med DVD udgivelsen.
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#7 twinfan 14 år siden

en flot film men alt for tidligt på året,den skal ses maks 3 dage før jul eller den 25 der er jo laaangt tid til j.. ,jeg hader j.. i november
Gravatar

#8 MOVIE1000 14 år siden

jeg har besluttet mig for at jeg skal ind og se den idag da jeg var en af vinderne i konkurrencen, så jeg glæder.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#9 MOVIE1000 14 år siden

En rigtig go julefilm, der virkelig får en i stemning både i filmen og efter. osse animationen var rigtig flot, men synes at sneen var lidt dårligt lavet når de ramte jorden så forsvandt de bare, i stedet for at lande blødt, sådan som de viser dem dale. en anden ting er Jim carreys stemme passer ikke rigtig ind i den rolle, men man kan tydelig se at det er jim carrey der spiller ham, på de bevæglser der er. jeg tror at dem der har lavet den ikke rigtgi vidste hvilken alder de skulle lave filmen til, den var meget blandet med uhyggelig også overdrevet også sjov, det skiftede meget, men det var ihvertfald en rigtig go film at se, hvis der er andre der skal se den så vil jeg nok foreslå at vente med at se den indtil det bliver jul, da jeg selv var i julestemning da jeg kom ud af bioen og hjem, men fandt ud af at jeg skulle have Lasagne, så forsvandt julestemningen.

4/6 herfra tæt på 5 argh jeg er stadig i lidt jule humør så jeg giver den 5/6 GLÆDELIG JUL
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: