Selve historien lider lidt under det forhold, at den er lige lovlig forudsigelig, og ikke mindst Andrews udvikling er ikke altid lige troværdig, men ikke desto mindre formår filmen at fortælle sin beretning overbevisende og med en forholdsvis begrænset, men effektiv brug af effekter. “Chronicle” er i det hele taget en af den slags forfriskende pust til genren, der gør én særdeles nysgerrig efter, hvad de involverede mon vil kaste sig over næste gang. Ligesom filmens hovedpersoner har de tydeligvis alle talenter. Nu må vi blot se, hvad de vil bruge dem til.

Se også: Filmz TV: Livechat med “Chronicle”-instruktør og skuespillere.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 moulder666 12 år siden

Lyder helt klart som en film der skal ses, når den kommer på DVD engang!
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#2 elwood 12 år siden

Billede 1
Telekinetiske kræfter kan bruges på mange måder, Steve valgte en praktisk tilgang...

Look ma I can do it with no hands, weheee yiiirrrr!

Billede 2
Nå, hvordan gik din søsters køreprøve i dag ?

Billede 3
Warning NSFW!
Dog foretrak Steve stadig sin hånd til nogle ting.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 BN 12 år siden

fra anmeldelsen:

"Chronicle" hører til gruppen af genfundne-videooptagelser-film såsom "The Blair Witch Project" og "Cloverfield" og er primært fortalt gennem de videooptagelser, som Andrew laver.


Og dermed blev det slået fast, at det ikke er en film JEG nogensinde skal ske.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#4 Juiceren 12 år siden

Så filmen i går, og den var faktisk rigtig fed.
Jeg er så også en af dem der godt kan lide den film teknik der bruges i Cronicle og Cloverfield.

Dog kunne animationer/CGI godt have været en smule bedre, de var lidt for tydeligt animerede. Men fed film.
Gravatar

#5 Nicki52 12 år siden

Jeg skal se den på torsdag i stedet for Battleship - overtalte min veninde til den her for tror den er bedre end Battleship.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#6 Newman 11 år siden

Jeg, kan ikke forstå at den kun får 4/6, jeg gav den 5/6 for at underholde, en overbevisende historie, gode skuespillere, ja kvaliteten er ikke så god, men det er også meningen.
Tro på det utrolige

Skriv ny kommentar: