Kate Beckinsale er sød at kigge på, men har ellers ikke meget at lave i en rolle, der reducerer hende til enten at skælde ud eller at vise en malplaceret forståelse for Newmans fæle adfærd. Walken bliver også underanvendt, men har heldigvis nogle sjove øjeblikke. Ellers er det overraskende Hasselhoff der vækker mest latter, som inkarnationen af den chef man meget nødig vil have. Rollen som overfladisk flødebolle passer ham perfekt.

Som helhed er “Click” rimelig underholdende, men temmelig middelmådig. Den vil formodentlig fungere bedre på dvd, hvor man kan bruge fjernbetjeningen til at springe et par af de mest kvalme scener over.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 sizanx 17 år siden

Kate er total hot i filmen ;)
Gravatar

#12 filmz-fidomuh 17 år siden

Hmm.. Jeg syntes faktisk at det er en god film.

Omend det er en velkendt historie, saa goer det jo ikke noget at den bliver genfortalt paa en ny og vedkommende maade vel?

Ioevrigt syntes jeg at den var yderst morsom, og Hasselhoff var supercastet :D
Did you see a sign on the front lawn saying: "Dead Nigger Storage" ?!
Gravatar

#13 filmz-gentlemanfinn 17 år siden

Hvis man vil se Adam Sandler i en seriøs rolle bør man få fat i Punch-Drunk-Love istedet for det her møg. Han spiller jo elendigt og specielt den scene hvor han løber ud af hospitalet så han kan sige farvel til sin søn er da til at brække sig over.
Gravatar

#14 filmz-Shawama_Joe 17 år siden

Syns den var grineren nok da jeg var inde og se den, her igår
Gravatar

#15 CKY 17 år siden

Det her er da en helt fin god film, som så mange andre minder folk om de ting folk ofte tager forgivet. Ikke et mesterværk men helt klart værd at stifte bekendtskab med..
Gravatar

#16 jessup 17 år siden

Puh ha - ikke en god film - 2/6 til Hasselhof og Walken - en film med Walken er altid sikret 1 stjerne med store muligheder for 2.
This is just until June
Gravatar

#17 duuk74 17 år siden

Phui en stinker af rank. Kunne ikke se den færdig. For mig representerer den noget af det værste fra Hollywood.
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#18 filmz-Fc-Sonny 16 år siden

Den var seriøst god. blev virkelig overrasket.

Selv om jeg ikke er typen der sidder og tuder til film, så løb tårene ned af kinderne på mig til sidst i filmen hvor han ligger på vejen og ja... jer der har set den ved hvor.

Topkarakter fra mig af... SE DEN!
Gravatar

#19 filmz-sonny e 16 år siden

fed film en af de bedste sandler film. var meget overrasket over den. den er rimelig sjov, ikke på stadie med mange af hans andre film. men det er nok den film jeg har set fra ham der har mest mening og ordentlig budskab i denne karriere orienteret verden vi lever i...
5/6
Gravatar

#20 Musse93 16 år siden

Filmen havde et meget godt budskab syns jeg :p den var også sjov og var godt underholdt men det sidte 30 min tid, var noget lort det hele gik for hurtigt og gav ikke så meget mening men ellers en god film ! pengene værd !


4-5/6
Why So Serious?

Skriv ny kommentar: