Kate Beckinsale er sød at kigge på, men har ellers ikke meget at lave i en rolle, der reducerer hende til enten at skælde ud eller at vise en malplaceret forståelse for Newmans fæle adfærd. Walken bliver også underanvendt, men har heldigvis nogle sjove øjeblikke. Ellers er det overraskende Hasselhoff der vækker mest latter, som inkarnationen af den chef man meget nødig vil have. Rollen som overfladisk flødebolle passer ham perfekt.

Som helhed er “Click” rimelig underholdende, men temmelig middelmådig. Den vil formodentlig fungere bedre på dvd, hvor man kan bruge fjernbetjeningen til at springe et par af de mest kvalme scener over.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 jesperhp 17 år siden

Det er da vist ikke værd at betale 75 stærke, for at se den i biffen. Måske på dvd, hvis en gratis fremvisning byder sig.
Gravatar

#2 filmz-xlarti 17 år siden

Jeg ska da se den på dvd.. Pga. Hasselhoff! :D
Han var brilliant i Dodgeball!
Gravatar

#3 filmz-d4||3 17 år siden

Ligemeget HVAD Hasselhoff laver er det så fedt..

Og nu kommer jeg IGEN ind på hans fabelagtige musikvideoer :D :D :P :P
Gravatar

#4 filmz-zakoon 17 år siden

Skuffende film, på intet tidspunkt grinte jeg - jeg var ikke engang tæt på det. Sidste halvdel af filmen er lidt noget sentimentlt pladder.
"I'm normally not a praying man, but if you're up there, please save me Superman"
Gravatar

#5 Toranaga 17 år siden

En af de bedre Sandler film... men det siger jo ikke så meget.
Og så er Kate altså alt for lækker til at skulle være gift med en gammel taber som Sandler.
Gravatar

#6 loki 17 år siden

Og så er Kate altså alt for lækker til at skulle være gift med en gammel taber som Sandler.
Hear hear.

Elendig film. Troede faktisk at den ville være sjov, men blev slemt skuffet af den alt for platte fald-på-halen komik. Gad godt se Kate i seriøs rolle. (Nu hvor hun iflg. rygterne ikke kommer med i Underworld 3.)
www.peakoil.dk
Gravatar

#7 Spanner 17 år siden

Filmen er jo wlet ikke en "Sandler film". Det er Et Juleeventyr møder It's a Wonderful Life and then some. Opskriften er den samme dom i 1000 andre komedier med en lektie, men her er der bare meget mere nedtur, som gør den meget mere vedkommende. Det er ikke bare 10 minutter med dårligdom - det er 40 minutter - og det er hvad adskiller denne film fra dens ligesindede.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#8 filmz-Is 17 år siden

Det blev 4 stjerner, selvom slutningen var plat.........
Gravatar

#9 thebigzzz 17 år siden

Flot film, en af de bedre Sandler film (og han har imo lavet en del gode). De 3, jeg var inde og se den med, og jeg, havde i hvert fald en rigtig god oplevelse. Filmen havde lidt af hvert.
Jeg giver den 4/6, det havde været 5/6, hvis ikke hasselgren (ÆD BLY!!!) havde været med!
Gravatar

#10 filmz-zaphyr 17 år siden

super film!! kan godt være at det ikke er en typisk Sandler film, eller at den ikke var så morsom etc etc, men det var heller ikke nødvendig. Den havde et budskab og klarte på en god måde at formidle det.

Ratingen på imdb er mere sigende: http://imdb.com/title/tt0389860/
Sorry, Quaid. Your whole life is just a dream.

Skriv ny kommentar: