Kate Beckinsale er sød at kigge på, men har ellers ikke meget at lave i en rolle, der reducerer hende til enten at skælde ud eller at vise en malplaceret forståelse for Newmans fæle adfærd. Walken bliver også underanvendt, men har heldigvis nogle sjove øjeblikke. Ellers er det overraskende Hasselhoff der vækker mest latter, som inkarnationen af den chef man meget nødig vil have. Rollen som overfladisk flødebolle passer ham perfekt.

Som helhed er “Click” rimelig underholdende, men temmelig middelmådig. Den vil formodentlig fungere bedre på dvd, hvor man kan bruge fjernbetjeningen til at springe et par af de mest kvalme scener over.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 MikkelHJ 16 år siden

Middelmådig film. God anmeldelse. Christopher Walken, Henry "Fonzie" Winkler og The Hoff var klart de mest seværdige i Click. Moralen om, at familien kommer først, bliver slået fast med syv-tommersøm og derefter skåret ud i bølgepap. Det er dog rart, at der endelig er kommet en udgave af Et Juleeventyr, som man kan se året rundt. Det mest rørende ved denne film var, at folkene bag virkelig troede på, at Britney og K-Fed ville klare skærene.

Jeg er meget ambivalent med hensyn til slutningen. Det ville have været utroligt modigt gjort, hvis
filmen bare var sluttet, da Michael Newman lå død ved hospitalet
Det ville nok have trukket min samlede vurdering af filmen væsentligt op. På den anden side står slutningen for nogle af de sjoveste (alt er relativt) øjeblikke i filmen. Det var dog ved at være for meget til sidst. Det var lige før, jeg troede, Michael Newman ville bede en eller anden knøs om at løbe hen til slagterbutikken og købe den største kalkun i butikken.

3/6
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.

Skriv ny kommentar: