For at være helt ærlig, fandt jeg filmen for lang (det er hårdt at være tilskuer til sådan en frustrerende og sky personlighed som Chuck Barris i knap 2 timer) og en smule prætentiøs, men dette gælder sikkert også for Chuck Barris bog (som jeg ikke har læst). Under alle omstændigheder står “Confessions of a Dangerous Mind” som en særdeles underholdende, morsom, fascinerende og ofte rørende film, og æstetisk og stilistisk er den, uden tvivl, en af de mest interessante debutfilm nogensinde siden “Citizen Kane”.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 KEiZ 20 år siden

Så den på natfilm for noget tid siden og jeg var sku ret betaget af den, men ellers meget enig i anmeldelsen. filmland var ret vilde med den, men kan ikke undgå at bemærke at frids film giver den 2 stjerne og the recuit + how to lose a guy in 10 days 4 stjerner hvordan slipper man for det fjols!!! FRID Altså :)
What are your names, Neil and Bob, or is that like what you do?
Gravatar

#2 Lowkey 20 år siden

Nu kan man jo bruge som en lille tommelfingerregel, at man ikke skal tage filmråd fra en kanal, der kun viser film i fullscreen.
Daisy, Daisy...
Gravatar

#3 KEiZ 20 år siden

DOOH...

Sorry min fejl..:D
What are your names, Neil and Bob, or is that like what you do?
Gravatar

#4 inflector 20 år siden

Niels er bare en jubelnar, kan overhovedet ikke tageham seriøst, Johnny English fik 5 stjerne....helt ærligt. Kan også huske da han anmeldte Starwars episode 2: "En tung gammeldags film" som han gav 2 stjerne også er han hele vejen igennem. Men det værste er ikke en gang at han har en elendig film smag, men derimod den selvfede måde han fører sig frem på : "Der er knald på brillen", nej du skulle fandeme have en knald i ansigtet din klovn!
Hvordan kan man finde på at give den mand et tv program, der må virkelig være noget serieøst galt med folk der putter ham på en skærm....forfærdeligt
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#5 filmz-vassago 20 år siden

Manden forstår at sælge sig selv... - men det samme gør sig jo også gældende for prostituerede. Hmmm, måske han så er en medie-lu***?

Frid har altid været en udskældt person, men tror egentlig han er ligeglad, så længe folk kender ham er han sikkert godt tilfreds, og så er det lige meget om det er på den gode eller dårlige måde.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#6 azathoth 20 år siden

#4: Ja og Lucas havde "helt klart brugt konflikten i det gamle jugoslavien som sin inspirationskilde"... øh... yeah right baggrundshistorien til republikkens fald i Star Wars har så eksisteret siden 1976... flot Niels Perfid!!!
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#7 filmz-Dennis 20 år siden

Ja, det hjalp jo da folk begyndte at køre med streamers om at få Claus Porre ud af Formel-1. Så måske sku vi lave en klub og få sparket frids røv langt ud i Starwars galaksen. Han sidder jo og fører sig frem om ting han ikke ved en skid om.

"Say hello to my little friend"
Gravatar

#8 azathoth 20 år siden

#7: hehe jep... which reminds me, jeg skal lige have modificeret mit "Claus Porre ud af F1" skilt til et "Claus Porre ud af Danmark" skilt!!! :D
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#9 filmz-Daniel_Logan 20 år siden

Hedder han ikke Claus Borre?
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#10 trekster 20 år siden

#9
Mon ikke det var ment som en lille sviner ;)
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"

Skriv ny kommentar: