“Constantine” er en fryd for øjet og fantasien. Jeg helliger mig glædeligt et gensyn med denne æstetisk overrumplende oplevelse. For andre troende er der lidt ekstra religiøse godter efter de obligatoriske rulleskrifter, amen.
Skriv ny kommentar:
“Constantine” er en fryd for øjet og fantasien. Jeg helliger mig glædeligt et gensyn med denne æstetisk overrumplende oplevelse. For andre troende er der lidt ekstra religiøse godter efter de obligatoriske rulleskrifter, amen.
Skriv ny kommentar:
#51 evermind 19 år siden
Jeg siger ikke, at Keanu er nogen stor skuespiller, og som regel ville jeg også foretrække gode gamle Arnold (selv om det gik ned ad bakke for ham på de gamle dage...!), men synes nu, at Keanu fungerer udmærket i Constantine ( - i hvert fald lige så godt som i Matrix). Og birollebesætningen er nu ganske god. Kan virkelig godt lide Gabriel og Satan!
Men hey, work with me, El vez, du må da kunne huske de muntre Bill & Ted-dage fra den svudne tid, før Gud-ved-hvilken ond heks forvandlede Keanu til en træmand. Forestil dig lige Big Arnold svinge elspaden og brøle "Ægselænt!" :p
#52 El vez 19 år siden
#53 Hal60 19 år siden
3/6 herfra!
#54 filmz-kain 19 år siden
#55 Yoda 19 år siden
Dine udtalelser ang. "Cat Woman" taget i betragtning, ja så overrasker dit indlæg mig ikke synderligt.
#56 filmz-wetfox 19 år siden
Nu skal i høre et eventyr, om en dreng der havde en mening om en film..
Drengen havde lige været inde og se Constantine.. Og derefter tog han til et lille forum for at fortælle om filmen i små fine punkter.. Han sagde:
Er filmen original, (det vil sige det modsatte af film som Meet the fockers) JAH!
Er effeketerne moderne, støtter de filmen uden at overdrive og laver flotte scener? JAH!
Laver Keanu en præstation som var han født exorcist? JAH!
Er skuespillet generelt upåklageligt, er filmen godt castet? JAH!
Er filmen en Smoothie? (Dem der glider ned uden man behøver at bruge det mindste af sin 5-øre, som fx. Meet the fockers) NEJ!
Er filmen derfor godt skruet sammen? Jah forhelvede, gi mig den på dvd og indspil 2'eren..
Og jer der syns den er dårlig.. i forstod den bare ik, nanananana! :D
#57 SteeN! 19 år siden
#58 dolphinfriendly 19 år siden
Øhm...jamen så kan jeg kun sige NÆH!
#59 Yoda 19 år siden
lol
#60 19 år siden