“Constantine” er en fryd for øjet og fantasien. Jeg helliger mig glædeligt et gensyn med denne æstetisk overrumplende oplevelse. For andre troende er der lidt ekstra religiøse godter efter de obligatoriske rulleskrifter, amen.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#51 evermind 19 år siden

Jeg siger ikke, at Keanu er nogen stor skuespiller, og som regel ville jeg også foretrække gode gamle Arnold (selv om det gik ned ad bakke for ham på de gamle dage...!), men synes nu, at Keanu fungerer udmærket i Constantine ( - i hvert fald lige så godt som i Matrix). Og birollebesætningen er nu ganske god. Kan virkelig godt lide Gabriel og Satan!

Men hey, work with me, El vez, du må da kunne huske de muntre Bill & Ted-dage fra den svudne tid, før Gud-ved-hvilken ond heks forvandlede Keanu til en træmand. Forestil dig lige Big Arnold svinge elspaden og brøle "Ægselænt!" :p
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#52 El vez 19 år siden

Jeg tror aldrig nogen keanu film kommer på min to-see liste, men hvis jeg en dag bliver påtvunget Bill & Ted, skal jeg nok lade være med at gøre alt for meget modstand..
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#53 Hal60 19 år siden

5/6 i karakter? Hmm, ikke helt fortjent IMHO - men hver sin smag...

3/6 herfra!
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
Gravatar

#54 filmz-kain 19 år siden

Det er klart en af de bedste film nogensinde. jeg vil give den 5 ud af fem. Keanu spiller rigtig godt og burde have en oscar for sin rolle. stomar er også god som satan, men keanu er nu den der bære rollen.
Gravatar

#55 Yoda 19 år siden

Dine udtalelser ang. "Cat Woman" taget i betragtning, ja så overrasker dit indlæg mig ikke synderligt.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#56 filmz-wetfox 19 år siden

/me tar fat om alle jeres kugler og strammer dem op...
Nu skal i høre et eventyr, om en dreng der havde en mening om en film..
Drengen havde lige været inde og se Constantine.. Og derefter tog han til et lille forum for at fortælle om filmen i små fine punkter.. Han sagde:
Er filmen original, (det vil sige det modsatte af film som Meet the fockers) JAH!
Er effeketerne moderne, støtter de filmen uden at overdrive og laver flotte scener? JAH!
Laver Keanu en præstation som var han født exorcist? JAH!
Er skuespillet generelt upåklageligt, er filmen godt castet? JAH!
Er filmen en Smoothie? (Dem der glider ned uden man behøver at bruge det mindste af sin 5-øre, som fx. Meet the fockers) NEJ!
Er filmen derfor godt skruet sammen? Jah forhelvede, gi mig den på dvd og indspil 2'eren..
Og jer der syns den er dårlig.. i forstod den bare ik, nanananana! :D
Gravatar

#57 SteeN! 19 år siden

Hold kæft en fed film!!!!
"Ja ja - du flyver og hvad så?"
Gravatar

#58 dolphinfriendly 19 år siden

Øhm...jamen så kan jeg kun sige NÆH!

Gravatar

#59 Yoda 19 år siden

Og jer der syns den er dårlig.. i forstod den bare ik, nanananana! :D

lol
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

#60 19 år siden

Godt lavet, men hvad hjælper det, når den er kedelig - gaaaaab - og mangler en rød tråd? Og det kommer fra én hvis yndlingstemaer bl.a. er det okkulte og sci-fi.

Skriv ny kommentar: