“Constantine” er en fryd for øjet og fantasien. Jeg helliger mig glædeligt et gensyn med denne æstetisk overrumplende oplevelse. For andre troende er der lidt ekstra religiøse godter efter de obligatoriske rulleskrifter, amen.

Læs hele anmeldelsen her

#61 19 år siden

Flere ovenfor nævner Blade. Skægt, det var netop hvad jeg hviskede til min sidemand, da Constantine gik i gang med sin specialgun. Og det er ikke positivt ment, det var ren kopi.
Gravatar

#62 filmz-wetfox 19 år siden

Du forstod den bare heller ik!
Wow, hvor er mine solbriller, din uvidenhed blænder
Gravatar

#63 filmz-yoshimura 19 år siden

#62 Novra, jeg tror vist vi har fået besøg af en ny Thomas84 ;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#64 Yoda 19 år siden

Det er sku nok ham - Thomas84 - der opererer under pseudonym som undercover agent for udbredelsen af usaglige argumenter.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#65 lagoni 19 år siden

Wetfox har da mere humor end thomasb84 havde :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#66 filmz-yoshimura 19 år siden

#65 Ja, det kan der være noget om.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#67 filmz-christ 19 år siden

Der mangler lige en :) efter; uvidenhed blænder. Selv om jeg ville ønske flere elskede denne film, så håber jeg #62 er en god omgang ironi.
Gravatar

#68 filmz-wetfox 19 år siden

Selvfølgelig er det dét guys :D
Nogen gange trænger i bare til at blive revet rundt mentalt, så er det sku godt jeg er her hva?
Nogen der gir et hurtigt resumé af thomas, han lyder sjov ;)
Gravatar

#69 maniac 19 år siden

#68 Du kan se nogle af thomas' kommentarer i diverse tråde her! :)
Gravatar

#70 filmz-wetfox 19 år siden

For hulen hvor er han sjov! Jeg er halværdig af grin,
Jeg, Wetfox, kroner mig selv til den nye Thomas84, bare halvt så dum

Skriv ny kommentar: