Vi er ved at være derhenne af hvor der skal gives en karakter. Filmens plot er langt fra originalt, og det er samtidig så som så med godt skuespil. Som man nok kan udlede af filmens synopsis, så er den knaldhamrende urealistisk (“uopnåeligum”… helt ærligt) og det er naturligvis et minuspunkt.

På den anden side så tager filmen ikke sig selv alt for højtideligt (kun en enkelt eller to gange) og kan man abstrahere fra forudsigelighed og manglende realisme, så venter der en to timers god gedigen popcornsunderholdning.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-Mifan 20 år siden

Armageddon om igen. Synes den er lidt for tænkt, og flere ting virker som nødløsninger for manuskriptforfatterne. Mangler den snert af realisme, jeg trods alt synes man finde i andre katestrofefilm.
Men når det er sagt, så synes jeg det er flot film og hvis man ellers ikke tager i biografen i forhåbninger om en film, med et stort forkromet budskab og hvis man kan se bort fra et væld af klichéer, så er det nu en ok popcornfilm.
Men i mine øjne ville den nok klare sig lige så godt på mit tv en søndag med tømmermænd.
~ Mifan
Gravatar

#2 filmz-Wacker 20 år siden

Jeg synes den var god, og kæresten var helt betaget over alle de flotte farver og ih.

:-)
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk

Skriv ny kommentar: