“Cowboys & Aliens” er en typisk sommer-blockbuster, og æder man den slags råt, vil man sandsynligvis finde den ganske underholdende. For de mere kritiske er der nogle kameler at sluge, men med en utroligt flot udgivelse efterlades man med et særdeles positivt helhedsindtryk.
#1 Nukleon 12 år siden
#2 Babo84 12 år siden
#3 Mark Malmstrøm 12 år siden
#4 Sweetiebellefan 12 år siden
#5 darkwizat 12 år siden
#6 Morpheus 12 år siden
#7 DjBeau 12 år siden
Den er længere ;-)
Den uddyber karaktererne mere, men da jeg i forvejen synes, den bare skulle være sluttet efter de første 40 minutter, så er den ekstra længde ikke noget, jeg har synderligt brug for :-) Historien og persongalleriet kan sagtens klare sig uden.
Jeg synes generelt, at extended cuts er noget rod. Film er blevet for lange - før i tiden kunne man fortælle en god historie på 90 minutter. Det har folk åbenbart fået svært ved. "Watchmen" er dog en undtagelse - den kan ikke blive lang nok!
#8 Therien 12 år siden
#9 Frederik 12 år siden
Filmens plot er fyldt med latterlige tilfældigheder, og mysteriet får aldrig en tilfredsstillende konklusion. Actionscenerne er ligesom i "Iron Man 2" blottet for nogen som helst form for spænding eller sammenhæng, og i sidste ende bliver alle karaktererne aldrig mere end karikaturer der ikke får nogen udvikling af substans.
1/6
Selv den forfærdelige Transformers 3 er bedre.
#10 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden