“Cowboys & Aliens” er en typisk sommer-blockbuster, og æder man den slags råt, vil man sandsynligvis finde den ganske underholdende. For de mere kritiske er der nogle kameler at sluge, men med en utroligt flot udgivelse efterlades man med et særdeles positivt helhedsindtryk.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Nukleon 12 år siden

En anmeldelse der rammer noget bedre end den fra biografpremieren.
Gravatar

#2 Babo84 12 år siden

Synes også den var okay - havde et par gode momenter, men jeg vil rate den 3/6.
Gravatar

#3 Mark Malmstrøm 12 år siden

Hvordan står extended version (ifølge anmelderen) i forhold til Bio-versionen.
Gravatar

#4 Sweetiebellefan 12 år siden

En af sidste års bedre film.
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#5 darkwizat 12 år siden

Nice har faktisk lige købt den og havde lidt svært ved at vudere om det var et must eller bare plat men nu vil jeg da glæde mig til at se den her en søndag aften ;)
Gravatar

#6 Morpheus 12 år siden

Jeg så den i fredags og var rigtig underholdt (selvom M:I: Ghost Protocol har ødelagt alle andre action film i lang tid, fordi den var overdrevet fed) og så synes jeg at samspillet mellem Harrison Ford og Daniel Craig var rigtig rigtig godt.
Gravatar

#7 DjBeau 12 år siden

Mark Malmstrøm (3) skrev:
Hvordan står extended version (ifølge anmelderen) i forhold til Bio-versionen.


Den er længere ;-)

Den uddyber karaktererne mere, men da jeg i forvejen synes, den bare skulle være sluttet efter de første 40 minutter, så er den ekstra længde ikke noget, jeg har synderligt brug for :-) Historien og persongalleriet kan sagtens klare sig uden.

Jeg synes generelt, at extended cuts er noget rod. Film er blevet for lange - før i tiden kunne man fortælle en god historie på 90 minutter. Det har folk åbenbart fået svært ved. "Watchmen" er dog en undtagelse - den kan ikke blive lang nok!
What would Egon Olsen do?
Gravatar

#8 Therien 12 år siden

Mage til kliche fyldt ævl skal man.... Filmen er ganske enkelt hjernedød.. 2/6 .. De to stjerner går til de to slag Craig tildeler den cowboy han rykker af hesten i starten.. Vent, det er vist tre slag(?)
Gravatar

#9 Frederik 12 år siden

Muligvis en af sidste års værste film. Når man tænker på at filmen er fyldt til randen med gode skuespillere og byder på fotografi af Aronofskys favorit fotograf Libatique, så er det utroligt at jeg skal lede længe efter en film der har kedet og ophidset mig mere end "Cowboys & Aliens".


Filmens plot er fyldt med latterlige tilfældigheder, og mysteriet får aldrig en tilfredsstillende konklusion. Actionscenerne er ligesom i "Iron Man 2" blottet for nogen som helst form for spænding eller sammenhæng, og i sidste ende bliver alle karaktererne aldrig mere end karikaturer der ikke får nogen udvikling af substans.


1/6


Selv den forfærdelige Transformers 3 er bedre.
Gravatar

#10 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Så den på Netflix UK. Starter fantastisk. Godt skuespil og god karakteropbygning. Kunne de dog ikke bare have lavet en western?!? Aaarrg! Det går støt ned ad bakke. Slukkede da der var en halv time tilbage.
Doctor Last Warning

Skriv ny kommentar: