Den har snart et kvart århundrede på bagen, men “Da Harry mødte Sally” føles nøjagtig lige så nutidig og relevant den dag i dag, som den gjorde tilbage i 1989. Samtidig har Rob Reiners romantiske komedie ikke mistet en døjt af sin charme – det er en bevægende, humoristisk og humørfyldt perle, som kan genses ad libitum. Udgivelsens lydspor er nogenlunde, mens både billedsiden og ekstramaterialet imponerer, så hvis man er fan af filmen og/eller genren, er der absolut ingen vej uden om denne Blu-ray.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 duuk74 12 år siden

En af de meget få romantiske komedier jeg synes er god. Fortjent karakter.
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#2 elwood 12 år siden

Scenen, hvor Sally "udfører" en kunstig orgasme på en café over for en skeptisk Harry, er stadigvæk en af genrens allerstørste klimakser.

Ahhh I see what you just did there, very clever... very clever indeed.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 The Insider 12 år siden

#2, kapow!
War. War never changes.
Gravatar

#4 Bobby Singer 12 år siden

duuk74 (1) skrev:
En af de meget få romantiske komedier jeg synes er god. Fortjent karakter.


Kunne ikke have sagt det bedre selv. Er ellers ikke til genren, i det jeg finder mange af den slags film alt for overfladiske eller sukkersøde, men lige præcis denne er ret så brilliant.
Idjit
Gravatar

#5 tiany 12 år siden

Jeg ELSKER den film... en af de film jeg har set allerflest gang og jeg er stadigvæk solgt når vi når til filmens klimaks.

Må også lige nævne de fantastiske spillede bi-roller af Carrie Fisher og Bruno Kirby.

Det er vist på tide at jeg udskifter min slidte dvd-udgave :)
Valar morghulis
Gravatar

#6 Hr. Nielsen 12 år siden

Jeg har ikke set den i mange mange år (og mener kun det blev til en enkelt gang?), men anmeldelsen og de 6 stjerner giver mig lyst til at få den genopfrisket.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#7 Dragon_Claw 12 år siden

Tony Montana: All I got in this world is my word and my balls. And I don't break 'em for nobody!
Gravatar

#8 elwood 12 år siden

jeg tror nærmest det er en regel at det skal være med i anmeldelserne.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: